شناسهٔ خبر: 43497765 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دیگو سیمئونه: قدرتی که بایرن مونیخ داشت را ما نداشتیم؛ آن ها در بهترین فرم هستند

علیرضا نجاتی

دیگو سیمئونه معتقد است لالیگا سطح بالایی دارد و نتایج سال های سویا و رئال مادرید در سال های گذشته در تورنمنت های اروپایی، این مسئله را نشان می دهد.

صاحب‌خبر -

دیگو سیمئونه با وجود شکست سنگین اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش انتقادی نکرد و معتقد است زور بایرن مونیخ از تیمش بیشتر بود. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، دیگو سیمئونه پس از شکست 4-0 تیمش برابر بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت:

بایرن مونیخ تیم قدرتمندی است که توانست از مزایا و موقعیت هایی که دارد بهره ببرد اما ما هم توانستیم موقعیت هایی خلق کنیم. قدرت و قلدری بایرن مونیخ باعث شد آن ها بتوانند بازی را ببرند؛ در فوتبال فشار آوردن جواب می دهد. خوب بازی کردیم اما باید در برخی زمینه ها خیلی بهتر شویم. نتوانستیم موقعیت هایی که می سازیم را تبدیل به گل کنیم و این نقص کار ما بود. قدرتی که بایرن مونیخ داشت را ما نداشتیم. بایرن مونیخ تیمی عالی است. نتیجه برای ما بد بود اما بازیکنانی چون هررا، کاراسکو و یورنته عملکرد خوبی داشتند. سطح اغراق شده لالیگا؟ از روی نتایج می توانید قضاوت کنید؛ سویا لیگ اروپا را برده است، رئال مادرید هم سه بار متوالی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است. تیم ها فرمی دارند و این فرم تغییر می کند؛ الان بایرن مونیخ در بهترین فرم است. 

همچنین بخوانید:

 

نظر شما