شناسهٔ خبر: 43497717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فلیک: دلیلی ندارد لواندوفسکی ناراحت شده باشد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ برتری در اولین مسابقه مقابل اتلتیکومادرید را مهم توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان امشب نیز شروعی فوق العاده داشت و موفق شد در خانه خود با نتیجه 0-4 اتلتیکومادرید را مغلوب کند. هانسی فلیک در پایان بازی در مورد تعویض رابرت لواندوفسکی صحبت کرده و به تمجید از کینگزلی کومان نیز پرداخت.

 

 

برتری برابر اتلتیکومادرید: "ما از فضاها به خوبی استفاده بوده و بسیار موثر در مقابل دروازه حریف عمل کردیم. زدن چهار گل به اتلتیکو فوق العاده بود و پیروزی در بازی اول مهم است. ما در دفاع از نظر فیزیکی موفق ظاهر شدیم که در بازی های اخیر شرایط همیشه اینطور نبود."

 

درخشش کینگزلی کومان: "او یک بازیکن اعتماد به نفس است که در همانطور که امروز دیدید در نبردهای یک برابر یک به خوبی عمل می کند. کومان موفق شد اولین گل را به ثمر رسانده و گل دوم را نیز با یک حرکت انفرادی تماشایی وارد دروازه اتلتیکومادرید کرد. کومان امروز واقعا کیفیت خود را در زمین نشان داد و نمایش فوق العاده ای داشت. من تصور نمی کردم آمار گلزنی کومان اینقدر زیاد بوده و او تبدیل به بازیکنی گلزن شود، اما او به خصوص در لیگ قهرمانان از این حیث بسیار خوب بوده است."

 

تعویض لواندوفسکی: "رابرت می داند که بایرن مونیخ در این فصل بازی های زیادی دارد و این به سود خودش است که همیشه 90 دقیقه در ترکیب حضور نداشته باشد. من فکر می کنم دلیلی ندارد چهره لواندوفسکی از این تعویض ناراحت به نظر برسد."

نظر شما