شناسهٔ خبر: 43497085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صفت‌الله صالحی از شخصیت‌های انقلابی قزوین دعوت حق را لبیک گفت

صفت‌الله صالحی، قائم مقام حزب مؤتلفۀ اسلامی استان قزوین و از شخصیت‌های سیاسی و انقلابی استان و رزمنده دفاع مقدس، ساعاتی پیش دعوت حق را لبیک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ساعاتی پیش صفت الله صالحی، قائم مقام حزب مؤتلفۀ اسلامی و از شخصیت‌های مبارز انقلابی، بر اثر ابتلا به کوید 19، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

مرحوم صالحی از چهره‌های مبارز انقلابی بود که پس از انقلاب اسلامی، فعالیت سیاسی خویش را در حزب جمهوری اسلامی و جمعیت مؤتلفۀ اسلامی آغاز کرد. این شخصیت سیاسی و انقلابی در سال‌های دفاع مقدس نیز نقش مؤثری در سازماندهی و اعزام نیروها به جبهۀ جنگ داشت.

فعالان سیاسی استان از صفت‌الله صالحی با عنوان چهره‌ای اخلاق‌مدار و معتدل یاد می‌کنند که ضمن پایبندی عمیق به آرمان‌های انقلاب اسلامی، تلاش کرد همواره در دایرۀ حق و عدالت اسلامی رفتار نماید.

عضویت در هیئت منصفۀ دادگاه مطبوعات استان قزوین، مدیریت روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، سرپرستی تیم‌های ورزشی از جمله تیم والیبال آبگینه قزوین و قهرمانی این تیم در لیگ کشور در سال 72، سرپرستی تیم والیبال پردیس متحد، دبیری هیئت والیبال استان نیز در کارنامۀ صفت‌الله صالحی دیده می‌شود.

مرحوم صالحی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، جانشین ستاد سیدمصطفی آقا میرسلیم را برعهده داشت و یکی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین بود.

وی در آخرین پست خود در شبکه‌های اجتماعی از ابتلای خویش به بیماری کرونا خبر داده بود، اما در پی وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد و سرانجام ساعاتی پیش دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

خبرگزاری فارس، ضایعۀ درگذشت این شخصیت سیاسی و متنفذ استان قزوین را به خانواده آن مرحوم به‌ویژه آقای امیر صالحی تسلیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما