شناسهٔ خبر: 43497037 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بایرن 4-0 اتلتیکو: قهرمان همچنان توقف‌ناپذیر است

بایرن مونیخ در اولین دیدارش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ مقابل اتلتیکو مادرید به پیروزی 4-0 رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هانسی فلیک که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها هستند، در دیدار امشب برابر اتلتیکو کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با 4 گل به پیروزی رسیدند.

اتلتیکو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، روی ارسال خطرناک رنان لودی، این لوئیس سوارز بود که صاحب موقعیت شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند. پس از آن نوبت بایرن بود که ابتکار عمل را در دست بگیرد و در دقیقه 7، روی ارسال کینگزلی کومان، لواندوفسکی صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات بایرن ادامه پیدا کرد و در دقیقه 15، این تیم تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه نیکلاس سوله به تیر دروازه برخورد کرد. سه دقیقه بعد، کومان با یک پاس خوب، تولیسو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او را اوبلاک با یک واکنش به موقع به بیرون فرستاد.

پس از این بازیکنان اتلتیکو پیش کشیدند و در دقیقه 23، روی همکاری با ژوائو فیلیکس، کاراسکو صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که نویر حضور داشت.

چند دقیقه بعد کاراسکو بار دیگر با یک حرکت خوب، یک موقعیت عالی برای لوئیس سوارز ایجاد کرد اما ضربه ضعیف این مهاجم اروگوئه ای از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

در مقابل، این بایرن بود که در دقیقه 28 به گل رسید. جاشوا کیمیچ که در میانه زمین صاحب توپ شده بود، با یک ارسال دقیق به محوطه جریمه کومان را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم فرانسوی هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان اتلتیکو پیش کشیدند و برای دقایقی ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه بایرن ایجاد کنند. در مقابل این بایرن بود که در دقیقه 41 به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله بود که کومان که پاس لواندوفسکی، درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عرضی گورتسکا را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با شوتی غیرقابل مهار دروازه را باز کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بایرنی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و حتی می توانستند به گل سوم برسند اما در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را اتلتیکو بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، ژوائو فیلیکس دروازه بایرن را باز کرد اما داور به دلیل قرار داشتن سوارز در موقعیت آفساید، گل را نپذیرفت. در ادامه بایرنی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 53، لوکاس هرناندز صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه اتلتیکو به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 61، روی پاس پاوارد، مولر در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه والی او نیز راهی به چهارچوب دروازه اتلتیکو پیدا نکرد.

سه دقیقه بعد، روی یک ضدحمله سریع از ژوائو فیلیکس بود که اتلتیکو صاحب یک موقعیت خوب شد اما تعلل کاراسکو باعث شد تا این موقعیت از بین برود و ضربه او هم به بیرون رفت.

 

 

در مقابل در دقیقه 66 بایرن به گل سوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ابتدا ضربه کیمیچ به دیوار دفاعی حریف برخورد کرد اما توپ برگشتی را کورنتین تولیسو با یک شوت تماشایی، به طاق دروازه کوبید.

این گل هم از فشار حملات بایرن کم نکرد و این تیم خیلی زود به گل چهارم رسید. در دقیقه 72 بود که روی یک حمله سریع، کومان با پاس مولر صاحب توپ شد و بعد از یک فرار دیدنی، توپ را به گوشه دروازه اوبلاک فرستاد.

 

 

شاگردان دیگو سیمئونه که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی تلاش کردند تا به اختلاف را کاهش بدهند اما نتوانستند فرصت‌های چندانی ایجاد کنند و در نهایت بازی با همان 4 گل به سود بایرن به پایان رسید.

نظر شما