شناسهٔ خبر: 43496983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل:

پل قدس آخر 1401 افتتاح خواهد شد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: پروژه پل قدس آخر سال 1401 به اتمام خواهد رسید.

صاحب‌خبر -


حسین افسانه ۳۰ مهر در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما انتظار داریم برای پل قدس مدیر پروژه انتخاب شود تا شهردار اردبیل در جایگاه مدیر پروژه قرار نگرفته و وقت خود را تنها صرف روند اجرایی این پروژه نکند.
وی خاطرنشان کرد: مدیر پروژه مسئولیت کامل در روند اجرایی و کارگاهی را برعهده دارد و پل قدس با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد تومان ارزش آن را دارد که یک مدیر پروژه توانمند و فعال داشته باشد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل به گستردگی این پروژه اشاره کرد و گفت: برخلاف نظر عمومی بنده معتقدم پل قدس سال آخر 1401 به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
افسانه در مورد لایحه شهرداری مبنی بر جابجایی اعتبارات در برخی از پروژه‌های عمرانی مناطق مختلف شهر اظهار کرد: ما در لایحه بودجه تکلیف شهرداری را در اولویت اجرای پروژه‌ها تعیین کردیم و ضرورتی ندارد تا به هر دلیلی جابجایی و یا کاهش و افزایش اعتبارات در پروژه‌های عمرانی اتفاق بیفتد.
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا مدیریت طرح و برنامه در این زمینه نظر خود را اعلام کند و اعضای کمیسیون‌های شورای شهر نگران برخی بی‌توجهی‌ها در اجرای دقیق برنامه و بودجه سالانه هستند که ضرورت دارد شهردار اردبیل به این مباحث توجه جدی کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل در مورد تجمیع کمیسیون‌های ماده 100 و راه‌اندازی دبیرخانه مرکزی در این زمینه گفت: باید جایگاه شعب بدوی و تجدیدنظر مشخص شود تا در صورت اعتراض به رای بدوی در شعبات تجدیدنظر رسیدگی به پرونده‌ها انجام شود.
وی پیشنهاد کرد تا از مجموع هفت شعبه کمیسیون ماده 100 دو شعبه به عنوان تجدیدنظر تعیین شود تا خدشه‌ای در این زمینه در رسیدگی به پرونده‌ها به وجود نیاید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل به اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت راه دسترسی ایران آباد و احداث چمن مصنوعی در این منطقه با کمک اعتبارات دولتی اشاره کرد و افزود: شهرداری با انتخاب پیمانکار باید به روند اجرایی آن سرعت داده و نسبت به جذب اعتبارات دولتی تا سقف 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اقدام کند.
انتهای پیام

نظر شما