شناسهٔ خبر: 43496705 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد:

فراخوان برگزاری انتخابات انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انتشار فراخوان برگزاری انتخابات انجمن هنرهای تجسمی استان هرمزگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا کمالی زرکانی در این خصوص گفت: ثبت‌نام کاندیداها از 28 مهرماه آغاز شده و تا 8 آبان ماه 1399 ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه فراخوان نسبت به ثبت نام به صورت حضوری و یا غیرحضوری اقدام کنند.

وی افزود: انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان یکی از انجمن‌های مهم و قابل توجه استان است که نقش مهمی در معرفی استان و کسب افتخارات متعدد و گسترش هنر هرمزگان داشته و دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: از متقاضیان برای کاندیداتوری درخواست داریم قبل از ثبت‌نام نسبت به مطالعه دقیق فراخوان و به ویژه شرایط عمومی و اختصاصی اقدام کنند.

کمالی زرکانی یادآور شد: پس از اتمام مهلت قانونی برگزاری انتخابات انجمن در صورت به حد نصاب نرسیدن حضور اعضا مطابق با آیین نامه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجاز به انتخاب هیات مدیره می‌باشد.

گفتنی است علاقه‌مندان به ثبت‌نام حضوری می‌توانند به دبیرخانه موقت انجمن در بندرعباس مسقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واحد امورهنری و جهت ثبت‌نام غیرحضوری به آدرس الکترونیکی                     art.gambroon@gmail.com  مراجعه کنند.

نظر شما