شناسهٔ خبر: 43495938 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس کل بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

دکترمحمدعلی حمیدی نصر، رئیس کل بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس، طی پیامی هفته نیروی انتظامی را بر تمامی فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

گروه سیاسی: دکترمحمدعلی حمیدی نصر، رئیس کل بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس، طی پیامی هفته نیروی انتظامی را بر تمامی فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور تبریک گفت.

رئیس کل بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

به گزارش بولتن نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت کشور، دکترمحمدعلی حمیدی نصر رئیس کل بنیاد در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت ،دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر «عج» در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خودرا نثار نموده اند.

بدون شک بخش عظیمی از موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و بی‌دریغ خادمان جان برکف نیروی انتظامی، سبزپوشان سپید دل،‌ و سنگرداران همیشه بیدار نیروی انتظامی است که خاضعانه جان خود را بر طبق اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت نموده اند.

امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود. بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان است.

و در شرایطی که جهان درگیر ویروس منحوس کرونا می باشد، همه اقشار و سازمان ها دست به دست هم داده تا از این بیماری گذر کنند، نیروی انتظامی نیز از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا کنون نقش تعیین کننده‌ای در اعمال اقدامات پیشگیرانه در جامعه داشته است.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از سبز جامگان و بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است، اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی،فرا رسیدن هفته ناجا را بر تمامی تلاشگران و دلاوران عرصه ی امنیت و انضباط اجتماعی، فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت همگان را تحت رهبری‌ داهیانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند قادر و متعال آرزومندم.

هفته نیروی انتظامی گرامی باد.

دکتر محمدعلی حمیدی نصر

رئیس کل بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت کشور

نظر شما