شناسهٔ خبر: 43495428 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

ادامه نوسان قیمت طلا در بازار/ پیش بینی قیمت طلا فردا 1 آبان

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: سکه امروز با ۴۵۰ هزار تومان افزایش به کانال ۱۴ میلیون تومانی بازگشت و هر سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان معامله شد. اما روند بازار فردا چگونه است؟

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر روز گذشته در بازار طلا هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و 254 هزار قیمت داشت و امروز تا ساعت 17 این قیمت با 53 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 307 هزار تومان رسید. این درحالی است که امروز قیمت طلا دوباره روند افزایشی داشته است. سکه اما با رشد 450 هزار تومانی به 14 میلیون و 440 هزار تومان رسید. فعالان بازار طلا علت افزایش قیمت طلا را افزایش 1250 تومانی قیمت دلار عنوان می‌کنند.

در همین حال رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت طلا و سکه باز هم ارزان می‌شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: ما امیدواریم قیمت طلا مجددا ارزان شود تا مردم به راحتی بتوانند مصنوعات طلا بخرند. طلای 18 عیار امروز با 53 هزار تومان افزایش دوباره با قیمت یک میلیون و 307 هزار تومان فروخته شد. احتمال دارد فردا همین قیمت‌ها ثابت باقی بماند.

قیمت سکه گرمی تغییر نکرد

ابراهیم محمدولی همچنین با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: سکه تمام بهار آزادی با 450 هزار تومان افزایش با قیمت 14 میلیون و 440 هزار تومان معامله شد. همچنین سکه طرح قدیم امروز با قیمت 13 میلیون و 330 هزار تومان فروخته شده است. در عین حال نیم سکه با قیمت هفت میلیون و 500 و ربع سکه چهار میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش شده است؛ این در حالی که قیمت سکه گرمی ثابت باقی ماند و با قیمت دو میلیون و 600 هزار تومان فروخته شده است.

او اظهار کرد: علت افزایش قیمت طلا نوسان قیمت دلار در بازار بود که همین موضوع باعث شد که قیمت طلا دوباره با افزایش رو به رو شود. چنانچه بانک مرکزی بتواند قیمت دلار را ثابت نگه دارد قیمت طلا نیز ثابت باقی می‌ماند.

تجارت نیوز

نظر شما