شناسهٔ خبر: 43494254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

میرالم پیانیچ:

اول به ال کلاسیکو و بعد به یوونتوس فکر می‌کنیم

میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی بارسلونا معتقد است که این تیم در دیدار هفته آینده مقابل تیم سابقش یعنی یوونتوس کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی بود که دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس برای معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ با یکدیگر به توافق رسیدند تا هافبک بوسنیایی بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل خوب در بیانکونری، چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا و باشگاه کاتالانی تجربه کند.

 

بارسلونا که شب گذشته در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با یک پیروزی آسان مقابل فرانس واروش پشت سر گذاشت، هفته آینده باید در دیداری دشوار به مصاف یوونتوس برود؛ مسابقه ای که بسیاری از آن به عنوان نبرد صدرنشینی گروه G لیگ قهرمانان اروپا یاد می کنند.

 

 

 

 

میرالم پیانیچ که هفته بعد باید مقابل تیم سابق خود قرار گیرد، در این باره گفت: " بعد از پیروزی مقابل فرانس واروش حالا ما به دیدار ال کلاسیکو و پس از آن یوونتوس فکر می‌کنیم. اینها دیدارهایی مهم و بسیار دشواری خواهند بود اما ما آماده هستیم."

 

جرارد پیکه شب گذشته با دریافت کارت قرمز اخراج شد بنابراین دیدار هفته آینده مقابل یوونتوس را از دست خواهد داد. پیانیچ در این باره نیز گفت: " من فکر می‌کنم  این مجازات زیادی برای او بود و تنها خبر بد برای ما پس از این برد به حساب می آمد. با این حال ما از عملکرد خود راضی هستیم و مهم است که لیگ قهرمانان اروپا را خوب شروع کردیم. این رقابتی است که ما واقعاً به آن علاقه‌مند هستیم."

 

 

نظر شما