شناسهٔ خبر: 43491975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تذکر یک نماینده به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم جلوگیری از ابتلای دانش‌آموزان و فرهنگیان به کرونا

صاحب‌خبر -

شفقنا- نماینده مردم ابهر به وزیر آموزش و پرورش ضرورت تدبیر جهت کنترل ابتلای دانش‌آموزان و فرهنگیان به بیماری کرونا و لزوم رفع اختلالات مستمر شبکه شاد را متذکر شدند.

به گزارش شفقنا به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹) توسط روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

حسن شجاعی نماینده مردم ابهر به وزیر آموزش و پرورش ضرورت تدبیر جهت کنترل ابتلای دانش‌آموزان و فرهنگیان به بیماری کرونا و لزوم رفع اختلالات مستمر شبکه شاد را متذکر شدند.

پرویز محمدنژاد قاضی محله نماینده مردم لنگرود به وزیر جهاد کشاورزی لزوم رسیدگی به افزایش بدون دلیل، غیرقانونی و غیرمنطقی قیمت کود شیمیایی را متذکر شد.

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه بیشتر به معاونت پرورشی مدارس کشور شد.

حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در تذکری به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت گرانی در کشور شد.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز به اتفاق ۲۵ نفر دیگر از نمایندگان به وزیر بهداشت به خاطر بی‌عدالتی در واگذاری آزمایشگاه‌های تشخیص طبی بیمارستان‌ها به بخش خصوصی توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی تذکر دادند.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به رئیس جمهور به خاطر عدم کنترل بازار ارز و خودرو تذکر داد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که چرا نمایندگانی از مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان عضو حضور ندارند.

 

نظر شما