شناسهٔ خبر: 43490498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| ۲۷۰۰کیلومتر راه روستایی کشور در قالب طرح "ابرار" افتتاح شد

گروه استان‌ها- قائم‌مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به تکمیل و افتتاح طرح‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی در شرایط سخت اقتصادی و تحریم گفت: در نیمه دوم مهرماه ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه ، داریوش امانی ظهر امروز در آغاز طرح راهداری زمستانی در شهرستان گناوه با بیان اینکه "در این طرح تمام راهدارخانه‌ها برای خدمات رسانی به رانندگان در جاده‌ها تجهیز شده است" اظهار داشت: در این راستا 940 راهدارخانه با بیش از 9 هزار دستگاه‌ ماشین‌آلات برای حضور در طرح راهداری زمستانی آماده شده است.

وی، از کاهش تلفات در تصادفات جاده‌ای در کشور خبر داد و بیان کرد: در نیمه نخست امسال 16.5 درصد فوتی‌ها در حوادث جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور عامل کاهش تصادف جاده‌ای را رعایت قانون و مقررات رانندگان، اجرای پروژه‌های زیرساختی و رفع نقاط حادثه‌خیز دانست و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 270 نقطه پرتصادف در جاده‌های کشور رفع خطر شده است.

امانی با اشاره به اجرای طرح‌های رفع نقاط حادثه‌خیز در 500 نقطه جاده‌ای از اجرای طرح پرداخت عوارض الکترونیکی  در آزادراه‌های کشور خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون سیستم پرداخت عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها در محور تهران - قم- کاشان - اصفهان نصب شده‌ و  آزاد راه قزوین-رشت تا 2 ماه دیگر به طور کامل از این سیستم برخوردار می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل و افتتاح طرح‌ها بر اساس برنامه‌زمان‌بندی در شرایط سخت اقتصادی و تحریم گفت: در نیمه دوم مهرماه 2 هزار و 700 کیلومتر راه روستایی در قالب طرح  اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی «ابرار» افتتاح شد و این در حالی است که پروژه‌های بازسازی ناشی از سیل نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/190/س

نظر شما