شناسهٔ خبر: 43489291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شجاع خلیل زاده تصمیمش را گرفت؟

اتفاقات رقم خورده طی ساعات اخیر باعث شد تا خلیل زاده تصمیم قطعی خود برای حضور در قطر را نهایی کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

شجاع خلیل زاده که پیش از اعزام تیم به دوحه برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دنبال تمدید قرارداد بود، بعد از اینکه حضور چند باره‌اش در باشگاه نتیجه‌ای در بر نداشت، انتقادات تندی را متوجه مدیریت کرد.

مدافع میانی باتجربه سرخ‌ها که سهم بسزایی در موفقیت چند فصل اخیر این تیم از خود به جا گذاشته بود و در ادامه علیرغم مشکلاتی که با مدیریت داشت، توانست با ثبت دو گل در آسیا به پرسپولیس برای صعود کمک کند. او که طی این مدت نسبت به شایعات شکل گرفته حول مساله جدایی‌اش نیز واکنشی نشان نداده بود، در زمان بازگشت تیم به تهران و در فرودگاه دوحه، انتقادات خود را کاملا نسبت به وضعیت مدیریت و تصمیم‌گیری باشگاه علنی کرد.

موضوعی که از سوی باشگاه هم واکنش‌هایی داشت و انتشار وویسی از سوی رسول پناه در جمعی خصوصی با نیت مورد هدف قرار دادن این بازیکن، کار را کاملا پیچیده کرد. خصوصا که طی این مدت نیز مذاکرات برای تمدید قرارداد نیز به سمت مثبتی پیش نرفت و علیرغم اعلام خلیل زاده مبنی بر این که تقاضای مالی‌اش از تیم بالا نبوده، در وویس منتشر شده موضوع دیگری را نشان می‌دهد. رسول پناه در این وویس مدعی شده که قرارداد شش ساله به ارزش ۱۲۰ میلیارد! (سالی احتمالا ۲۰ میلیارد) چندانی عقلانی نیست و با ابراز گلایه بابت انتقادات شجاع خلیل زاده مسائل دیگری نیز مطرح می‌کند.

عدم درخواست برای برگزاری جلسه دستیابی به صلح و بی توجهی به موضوع درخواست تمدید از یک سو و از سوی دیگر این اظهار نظر از سمت مدیر حال حاضر پرسپولیس باعث شده تا اکنون خلیل زاده بیش از هر زمان دیگری به در خروجی نزدیک شود.

احتمالا طی ساعات آینده باید منتظر خبر مربوط به پایان همکاری شجاع خلیل زاده و عزیمت او به قطر به قصد قرارداد با تیم جدید بود. جایی که سرخ‌ها با حضور در فینال آسیا، شرایط سخت‌تری نیز پیش روی خود خواهند دید.

نظر شما