شناسهٔ خبر: 43488051 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

13 آبان

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره عکس و پوستر هیئت

علاقه‌مندان به شرکت در نهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیئت که به طور همزمان از آغاز محرم آغاز شده است تا ۱۳ آبان‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از سوگواره عاشورایی هیئت، نهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیئت که به طور همزمان از آغاز محرم به همت جامعه ایمانی مشعر آغاز شده به اتمام فرصت ارسال آثار خود نزدیک شده است. این سوگواره در قسمت عکس، دو بخش دارد: بخش تک‌عکس با عنوان مجالس احیای امر اهل البیت علیهم‌السلام که تمامی فعالیت‌های هیئت از مجالس نوحه، عزاداری و شادی اهل بیت گرفته تا فعالیت‌های جهادی، آموزشی و اردویی هیئت که مصداق زنده نگاه داشتن سیره و منش اهل‌بیت علیهم‌السلام باشد را در بردارد.

بخش دوم با عنوان روایت هیئت مختص مجموعه عکس است که در این بخش موضوعاتی نظیر «هر کوچه یک هیئت»، «هر خانه یک هیئت» (روضه‌های خانگی)، «میاندار هیئت، میاندار خدمت»، «همه اعضای یک پیکر همه سرباز یک سنگر»، «برکت روزی ما ذکر اباعبدالله»، «ز کودکی خادم این تبار محترمم»، «با یا حسین (ع) یا حسین (ع) پیر می‌شویم»، «در حسرت بهشت» و «ارادت کادر درمانی - پزشکی و تکفین اموات کرونایی به امام حسین(ع)» برای روایت تصویری پیشنهاد شده است.

سیدعباس میرهاشمی، کمال‌الدین شاهرخ و حیدر رضایی داوری نهمین سوگواره عاشورایی عکس هیئت را بر عهده دارند و آثار را در دو قسمت عکاسی با دوربین دیجیتال و تلفن همراه داوری می‌کنند.

جوایز سوگواره عکس در بخش تک عکس در هر دو زیر بخش عکاسی با دوربین دیجیتال و عکاسی با تلفن همراه به نفرات اول تا سوم ده میلیون ریال و در بخش مجموعه عکس نیز بیست میلیون ریال است.

جزییات نهمین سوگواره پوستر هیئت

نهمین سوگواره پوستر هیئت نیز در بخش اصلی شامل «پوستر اعلان هیئت»، «تبلیغ در فضای مجازی» و «تبلیغ در فضای شهری» و در بخش فرعی شامل «پوسترشیعی» و «هیئت و مواسات» و همچنین در بخش ویژه شامل «موشن پوستر» است.

محمدعلی کشاورز، محمد روح‌الامین، محمدصابر شیخ‌رضایی و سید شعیب حسینی داوران سوگواره پوستر هیئت بوده و جوایز نیز شامل چهار میلیون تومان در بخش اصلی پوستر اعلان هیئت برای پوستر برتر دو میلیون تومان در هریک از بخش‌های تخصصی تصویرسازی، حروف‌نگاری، چیدمان متن(لی‌اوت)، ترکیب‌بندی، ایده‌پردازی، خلاقیت عکاسی و همچنین سه جایزه ۵۰۰ هزار تومانی در هریک از موضوعات عیدانه، هیئت خانوادگی و هیئت کودک است که به منتخبین اهداء می‌شود.

همچنین به سه نفر برگزیده در بخش تبلیغ در فضای مجازی و تبلیغ در فضای شهری هر کدام یک میلیون تومان، نفرات برتر در هر زیربخش فرعی هرکدام دو میلیون تومان و ۴ میلیون تومان برای نفر برتر بخش ویژه به همراه یک میلیون تومان کمک به هیأت برای هریک از رتبه‌ها اهدا می شود.

مهلت ارسال آثار تا ۱۳ آبان ماه مصادف با سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال اثر به وبگاه هنر هیئت به نشانی www.honareheyat.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما