شناسهٔ خبر: 43487617 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تغییرات پیش روی کنداکتور نمایشی شبکه یک/ «ایلدا» آنتن را به «خانه امن» می‌سپارد

قسمت آخر سریال تلویزیونی «ایلدا» دوم آبان ماه پخش می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی از تولیدات گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم است. پخش این سریال ۲۵ قسمتی جمعه (2 آبان) به پایان می‌رسد.

ایلدا یکی از مجموعه‌های پربازیگر و از تولیدات سیما فیلم است که در آن بیش از ۳۵ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون با گریم‌های متفاوت فعال بازی کرده اند. همچنین بیش از ۱۰۰ بازیگر تلویزیون و تئاتر لرستان در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

قرار است از هفته آینده، سریال «چادر گلدار» به کارگردانی محسن یوسفی در ۶ قسمت روی آنتن شبکه یک برود.

چادر گلدار جزو اپیزودهای مجموعه تلویزیونی «روز‌های بهتر» و در مورد دوستی دو مادربزرگ است که مینا جعفرزاده و مهتاج نجومی نقش آنها را بازی می‌کنند.

دیگر بازیگران سریال چادر گلدار عبارتند از:

رامین ناصر نصیر، علیرضا استادی، سوگل طهماسبی، محمد رسول صفری، افشین نخعی، سمیرا حسینی، شبنم معززی، خسرو احمدی و فرشید صمدی پور.

مجموعه ۵۰ قسمتی «خانه امن» هم که روایتی جذاب و پر هیجان از یک پرونده جاسوسی- امنیتی است، پس از مینی سریال «چادر گلدار» روی آنتن شبکه یک می‌رود.

خانه امن به نویسندگی حسین تراب نژاد است و پس از سارق روح و ترور خاموش، سومین همکاری مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه، با موضوعات خاص و هیجان انگیز امنیتی محسوب می‌شود.

این سریال در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای محصول مرکز سیما فیلم و از لوکیشن‌های متعدد، بازیگرانی متنوع و داستانی پرفراز و نشیب برخوردار است.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیماتیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی بازیگران اصلی این سریال هستند که از ۱۰ آبان روی آنتن شبکه یک می‌رود.


انتهای پیام/

نظر شما