شناسهٔ خبر: 43486335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رکوردشکنی جدید مسی در لیگ قهرمانان

حتی در روزهای تلخ و افت محسوس، مسی باز هم رکوردشکنی کرد تا بار دیگر جواب شایسته‌ای به منتقدان خود بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، لیونل مسی با گلزنی در دیدار شب گذشته بارسلونا برابر فرانتس واروش توانست یک بار دیگر در این رقابت‌ها رکوردشکنی کند.

پیش از گلزنی دوباره آنسو فاتی برای بارسلونا، مسی موفق شد اولین گل آبی اناری‌ها در بازی شب گذشته را از روی نقطه پنالتی در نیمه اول به ثمر برساند تا به آمار ۱۱۶ گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. البته بارسایی ها چندین بار دیگر نیز در این بازی به گل رسیدند و در نهایت موفق شدند با نتیجه ۵-۱ حریف خود را شکست دهند.

مسی با گلزنی در این بازی رکورد شانزده سال گلزنی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرد. این ستاره آرژانتینی حالا نه تنها یکی از برترین گلزنان تاریخ این مسابقات بشمار می‌رود، بلکه گلزنی او در هر دوره از مسابقات نیز باعث شد تا وی به رکورد دیگری دست پیدا کند.

با وجود اینکه مسی در طی هفته‌های اخیر عملکرد جالبی نداشته و حتی باعث شده است تا بعضی نیز به انتقاد از بازی او در فصل جدید رقابت‌ها بپردازند، اما او توانست با درخشش در اولین بازی آبی اناری‌ها در رقابت‌های اروپایی عنوان بهترین بازیکن میدان را نیز از آن خود کند.

بارسایی ها در حالی موفق شدند با پیروزی قاطعانه برابر فرانتس واروش به صدر جدول گروه خود صعود کنند که در بازی دیگر این گروه، یوونتوس موفق شد با دبل آلوارو موراتا رقیب خود، دینامو کیف اوکراین را شکست دهد. کاتالان‌ها باید در دیدار بعدی خود در چهارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بیانکونری بروند.

نظر شما