شناسهٔ خبر: 43485245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس صمت اردبیل:

قطع سهمیه ۱۱۷ واحد نانوایی در اردبیل/ عده‌ای بازار سیاه آرد راه‌ انداخته‌اند

اردبیل - رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: در حال حاضر با تشکیل پرونده برای یک هزار و ۴۶ نانوایی متخلف در استان اردبیل سهمیه ۱۱۷ واحد قطع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی ظهر چهارشنبه در بازدید از نانوایی‌های اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر با تشکیل پرونده برای یک هزار و ۴۶ نانوایی متخلف در استان اردبیل سهمیه ۱۱۷ واحد قطع شده و بیش از ۱۸ هزار و ۸۳۷ بازدید از نانوایی‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به این که درصدد تشدید بازرسی‌ها از نانوایی‌ها هستیم، بیان کرد: یک هزار و ۹۱۸ واحد نانوایی سهمیه‌پز و ۷۳۷ واحد نیمه‌یارانه‌ای در حال حاضر در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که انتظار ما فعالیت و ارائه خدمات مطلوب این قشر به مردم است تا مردم از بابت تهیه نان مشکلی نداشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: در این زمینه از مردم انتظار داریم گزارش‌های مربوطه را از طریق سامانه ۱۲۴ به ما اطلاع دهند تا بتوانیم در راستای مبارزه با گران‌فروشی و کم‌فروشی به شکل مناسب و اساسی اقدام کنیم.

صادقی ادامه داد: بازرسی‌های لازم در راستای مبارزه با تخلفات در استان اردبیل با جدیت ادامه دارد و درصدد هستیم سهمیه نانوایی‌های متخلف را به همین منوال قطع کنیم تا نانوایان متخلف به این کار ادامه ندهند.

وی اظهار کرد: در حالی که هیچ کمبودی در آرد نداریم و ذخیره‌سازی کافی در این زمینه انجام یافته و مشکلی وجود ندارد اما متأسفانه عده‌ای به بهانه‌های مختلف برای به دست آوردن سود و منفعت بازار سیاه راه انداخته‌ و دست به احتکار و گرانفروشی زده‌اند.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: انتظار ما از نانوایان این است که در افزایش کیفیت نان اهتمام جدی داشته باشند و ساعت ارائه خدمات را در موعد مقرر تنظیم کنند تا در خدمات‌رسانی به مردم مشکلی ایجاد نشود.

نظر شما