شناسهٔ خبر: 43484246 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرینا | لینک خبر

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم خبر داد؛

امضای تفاهم نامه میان مرکز رشد و آموزش و پرورش قشم / ایده های برتر دانش آموزان قشمی حمایت می شوند

خبرنگار منطقه آزاد قشم

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم از امضای تفاهم ‌نامه همکاری میان این مرکز و اداره آموزش و پرورش بخش مرکزی شهرستان قشم با هدف حمایت از ایده های برتر دانش آموزان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فرینا، کمال بیرامیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تفاهم نامه با هدف شناسایی استعداد، کشف و حمایت از ایده های برتر میان دانش آموزان، میان مرکز بین المللی رشد و آموزش و پرورش به امضا رسید.
بیرامیان ادامه داد: با اجرای این تفاهم نامه زمینه همکاری بیشتر میان مرکز رشد و آموزش پرورش شهرستان قشم در زمینه برگزاری دوره های تخصصی، ایجاد پیوند میان موسسات آموزشی و شرکت های دانش بنیان، معرفی دستاوردهای دانش آموزان و ایجاد زمینه و بسترسازی در جهت کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلافیت دانش آموزان فراهم می شود.
مدیر مرکز بین المللی رشد قشم با اشاره به برنامه ریزی در جهت استعدادیابی و کشف ایده های برتر در میان دانش آموزان، تصریح کرد: این تفاهم نامه همچنین استفاده از ظرفیت ها و تجهیزات موجود در مرکز بین المللی رشد در راستای حمایت از ایده های برتر یا دانش بنیان فناور مرتبط با دانش آموزان را ممکن می سازد.
به گفته بیرامیان؛ مرکز بین المللی رشد قشم مطابق رسالت ذاتی خود با در اختیار قرار دادن امکانات، خدمات عمومی و تخصصی مشترک و ارائه مشاوره های لازم در زمینه های علمی، مدیریتی، و حقوقی زمینه ایجاد، پرورش و توسعه واحدهای علمی و فناوری جدید را فراهم می کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کشف استعدادها و ایده های برتر، توسعه خلاقیت، بروز نوآوری و فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان در میان دانش آموزان جزیره یکی از برنامه های مرکز بین المللی رشد قشم است.
گفتنی است، مرکز بین المللی رشد در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان، سازمان منطقه آزاد قشم به منظور ایجاد بستر تحقیقاتی مناسب جهت راه اندازی شرکت های اقتصادی درآمدزا در زمینه های مختلف و حمایت از ایجاد شرکت های پژوهشی ایجاد گردیده است.

نظر شما