شناسهٔ خبر: 43484242 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رپرتاژ اگهی

خرید کتاب مبتکران با تخفیف ویژه از بانک کتاب کنکور!

صاحب‌خبر -

اگر چه برای درس خواندن و به موفقیت رسیدن استفاده از کتاب درسی بسیار توصیه می‌شود اما در کنار کتاب‌های اصلی باید از کتاب‌های کمکی نیز استفاده کرد تا بتوان بهتر از قبل مفاهیم درسی را متوجه شد. در واقع دانش آموزان باید ابتدا کتاب‌های اصلی دروس خود را مبنایی برای درس خواندن قرار دهند و در وهله‌ی بعدی به سراغ مطالعه کتاب‌های آموزشی دیگر بروند.

اینکه از چه کتاب‌های کمکی و برندهایی استفاده ‌شود کاملاً به خواست دانش آموزان بستگی دارد اما با این حال باید در نظر داشت که بهترین برند از لحاظ آموزشی را باید برای مطالعه انتخاب کرد که در این بین پیشنهاد ما استفاده از کتاب‌های کمکی مبتکران که شامل شیمی مبتکران، فیزیک مبتکران و غیره است، خواهد بود.

درباره‌ی شرکت آموزشی مبتکران

شرکت فرهنگی و انتشاراتی مبتکران فعالیت خود را در سال 65 با تدوین بسیاری از کتاب‌های علمی آغاز کرد و تا به الان در حدود 3100 جلد کتاب در حیطه‌های مختلف مانند دایره‌المعارف‌ها، کتاب‌های دانشگاهی و از همه مهم‌تر کتاب‌های کمک آموزشی تألیف کرده است.

از دیگر فعالیت‌های مبتکران به گزارشاتی مربوط خواهد شد که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. در واقع این گزارشات دانش آموزان را در جهت بهبود نقاط ضعف و پیشرفت سریع‌تر در دوران مختلف کمک خواهد کرد.

این شرکت در اقدامی به تألیف انواع کتاب‌ کمک آموزشی برای تمامی دروس راهنمایی و دبیرستان پرداخته است که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. از جمله مهمترین کتاب‌هایی که این انتشاراتی برای بهبود عملکرد دانش آموزان تهیه کرده است می‌توان به کتاب‌های درس‌هایی مانند شیمی، ریاضی، زیست و فیزیک اشاره کرد. تمامی کتاب‌های منتشر شده برای این درس‌ها در انواع مختلفی تألیف شده است تا دانش آموزان در هر حیطه‌ای که فکر می‌کنند در آن ضعیف‌تر هستند، همان کتاب را تهیه و استفاده نمایند.

به طور کلی اگر دانش آموزان احساس کنند که در تست زدن توانایی خوبی ندارند، می‌توانند از کتاب‌های تست مبتکران استفاده کنند. در حال حاضر کتاب تست شیمی مبتکران، فیزیک مبتکران و دیگر درس‌های مهم تحصیلی تألیف شده‌اند که هر یک از دانش آموزان می‌توانند از هر کدام که نیاز دارند بهره ببرند. در کنار این بسیاری از دانش آموزان هستند که در پاسخ به سوالات تشریحی ناتوان هستند از این رو باید از کتاب‌های دیگر این انتشاراتی استفاده کنند که در آن به تشریح کامل دروس، آن هم فصل به فصل پرداخته شده است.

انواع کتاب مبتکران برای دروس مختلف

همانطور که عرض کردیم کتاب‌های کمکی و آموزشی مبتکران در انواع مختلفی تألیف شده است که دانش آموزان می‌توانند بنا به خواسته‌ی خود از هر کدام که نیاز داشتند، استفاده کنند. ما در ادامه به عنوان نمونه به انواع کتاب‌های مختلف مبتکران شیمی اشاره خواهیم کرد. لذا پر واضح است که برای دیگر دروس نیز چنین کتاب‌هایی برای خرید وجود دارد:

·       کتاب مبتکران شیمی رشادت

از کتاب‌های بسیار مناسب انتشارات مبتکران می‌توان به شیمی مبتکران رشادت اشاره کرد. این کتاب مختص دانش آموزانی تألیف شده است که همزمان می‌خواهند مسائل تشریحی درس شیمی را به طور کامل یاد بگیرند و در کنار آن به تست‌های کنکور نیز بپردازید. در این کتاب مطالب شیمی به طور فصل به فصل تشریح شده و نمونه سوالات تشریحی نیز قرار داده شده است. توصیه می‌کنیم که اگر نیاز به چنین کتاب‌های کمکی دارید حتماً آن را تهیه کنید. ناگفته نماند که این مجموعه از کتاب برای پایه‌های اول تا نهم منتشر شده است.

خرید کتاب مبتکران با تخفیف ویژه از بانک کتاب کنکور!

·       کتاب مبتکران شیمی مرشد

بیشترین موضوعی که در کتاب شیمی مبتکران مرشد دیده می‌شود تست‌های مناسبی است که برای دانش آموزان تألیف شده است. در واقع برای فصل به فصل کتاب تست‌های بسیار خوبی در نظر گرفته شده است که دانش آموزان را برای کنکور نیز آماده‌تر می‌کند. با این حال برای درسنامه‌هایی که در کتاب مرشد مبتکران شیمی در نظر گرفته شده است، پاسخ‌های تشریحی نیز دیده می‌شود. ناگفته نماند که در این کتاب آموزشی نمونه سوالات مدارس تیزهوشان و المپیادهای علمی نیز دیده می‌شود. این کتاب برای دانش آموزان پایه پنجم تا دوازدهم طراحی شده است.

·       کتاب شیمی مبتکران فیل

اگر نیاز به کتابی دارید که با خواندن آن به نحوی یک جمع‌بندی نهایی برای دروس خود کرده باشید، استفاده از کتاب‌های مبتکران شیمی فیل پیشنهاد می‌شود. البته در نظر داشته باشید که کتاب مبتکران فیل فقط برای دروس مهم مانند شیمی و زبان تألیف شده است.  به طور کلی این کتاب برای دانش آموزانی مفید است که زمان کنکورشان نزدیک بوده و می‌خواهند خیلی سریع به یک جمع‌بندی کلی برسند. در واقع با خرید کتاب مبتکران فیل شیمی می‌توانید خیلی سریع تمامی درسنامه‎های کتاب را مرور کنید. در کنار این تست‌های فشرده‌ای را نیز از نظر خواهید گذراند.

·       کتاب مبتکران شیمی یوز

مبتکران یک‌سری کتاب‌های کار نیز تألیف کرده است که باید در کنار کتاب‌های اصلی استفاده شود. بعنوان مثال درسی مانند شیمی درس‌هایی دارد که اگر مرور نشود و مثال‌های زیادی از آن حل نشود به راحتی نمی‌توان آنها را به ذهن سپرد. از این رو توصیه به استفاده از کتاب شیمی مبتکران یوز که از بهترین کتاب‌های کار موجود در کتاب‌فروشی‌ها محسوب می‌شود را به دانش آموزان داریم. در این کتاب کار، شاهد تمرین‌های بسیار متنوع و کاملاً جدید و البته منطبق با دروس کتاب اصلی وجود دارد که خواندن و کار کردن با آنها چه در کلاس درس و چه در منزل به تمام دانش آموزان پایه هفتم تا نهم توصیه می‌شود.

·       کتاب مبتکران شیمی شهاب

مجموعه شهاب شیمی مبتکران نیز یکی دیگر از کتاب‌های پرفروش است که دانش آموزان پایه‌های پنجم تا دهم می‌توانند از آن استفاده کنند. گفتنی است که این مجموعه نیز فقط برای دروسی خاص مانند شیمی، زبان و یا فیزیک منتشر شده است چرا که این درس‌ها اهمیت زیادی در کنکور دارند. محتوای کتاب مبتکران شهاب را درسنامه‌های بسیار سطح بالا تشکیل می‌دهد که البته این درسنامه با تست‌های بسیار مناسبی نیز همراه شده است. سوالات این کتاب آموزشی به صورت سطح به سطح بوده که برای دانش آموزان بسیار کمک کننده خواهد بود.

خرید کتاب مبتکران با تخفیف ویژه از بانک کتاب کنکور!

به صورت کلی تمامی انواع کتاب‌هایی که معرفی کرده‌ایم را می‌توانید برای سایر دروس نیز در نظر بگیرید و به هر کدام از آنها که نیاز داشتید، خریداری نمایید. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که از چه مرجعی انواع کتاب مبتکران را خریداری کنید تا با قیمت مناسب‌تری آن را تهیه کرده باشید. در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که سایت کتاب کنکور از جمله سایت‌هایی محسوب می‌شود که در حال حاضر کتاب‌های مبتکران را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند.

خرید کتاب مبتکران با تخفیف ویژه از بانک کتاب کنکور

همانطور که عرض کردیم وب‌سایت کتاب کنکور در اقدامی جالب توجه تمامی کتاب‌های آموزشی مبتکران خصوصاً کتاب شیمی مبتکران، فیزیک مبتکران و زبان خارجه مبتکران را با تخفیف ویژه برای فروش قرار داده است.

اگر شما هم در حال حاضر به خرید چنین کتاب‌های کمکی علاقمند هستید می‌توانید از طریق وب‌سایت کتاب کنکور اقدام به خرید این کتاب‌ها با تخفیف ویژه کنید. در نظر داشته باشید که خرید از بانک کتاب کنکور می‌تواند فرصتی عالی برای در اختیار داشتن کتاب‌ آموزشی مبتکران با قیمت بسیار عالی برایتان باشد.

اگر در خصوص چگونگی خرید و اعمال تخفیف ویژه خرید، سوالاتی در ذهن دارید، می‌توانید با شماره‌های موجود در وب‌سایت کتاب کنکور با مشاورین سایت که به صورت 24 ساعته در حال تلاش و پاسخگویی به شما عزیزان هستند، در تماس باشید. 

برچسب‌ها:

نظر شما