شناسهٔ خبر: 43482095 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قابل توجه داوطلبان؛

مهلت بارگزاری مستندات پژوهشی، آموزشی و مهارتی دستیاران پزشکی تمدید شد

مهلت بارگزاری مستندات پژوهشی، آموزشی و مهارتی و نیز ارائه گواهی مشارکت در بخش‌های کووید برای دستیاران رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت بارگزاری مستندات پژوهشی، آموزشی و مهارتی و نیز ارائه گواهی مشارکت در بخش‌های کووید برای دستیاران رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشكي از فردا پنجشنبه یکم آبان ماه ۹۹ از ساعت ٨ صبح لغایت ٨ صبح روز بعد به مدت ٢۴ ساعت مجددا بازگشایی می‌شود.

نتایج شصت و هفتم دوره آزمون کتبی دانشنامه تخصصی پزشکی، آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی و سی و چهارمین دوره دانشنامه فوق تخصصی پزشکی  از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است و امسال با توجه به شرایط کرونا در کشور، به منظور بخش شفاهی دستیاران باید مستندات آموزشی، پژوهشی و مهارتی خود را ویژه آزمون دانشنامه در سایت مربوطه بارگذاری کنند.

بر اساس دستورالعمل اجرایی دستیاران باید در ابتدا به سایت www.resdocument.com مراجعه کنند و پس از ورود به سایت در مرحله اول در سایت ثبت نام کنند و پس از ثبت نام بر اساس منوی بالای صفحه مستندات مربوط به رشته خود را بر اساس مستندات پژوهشی، آموزشی، مهارتی و سایر بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است، این آخرین فرصت بارگزاری مستندات است و مجددا  تمدید نخواهد شد.

نظر شما