شناسهٔ خبر: 43481116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

آمادگی دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات در شرایط بحران و فصل بارندگی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شورای مدیریت بحران و پدافند غیر عامل استان بر ضرورت ایجاد حداکثری آمادگی، و مبارزه با مخاطرات احتمالی با توجه به آغاز فصل بارندگی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور ضمن بیان اینکه باید با نگاه به تجارب سال های پیش بحران های احتمالی پیش رو نیز مدیریت شود، تصریح کرد: تمامی نقاط ارتباطی که در سال گذشته در مواقع بارندگی، سیل و یا به دلایل دیگر دچار قطعی شده اند، می بایست شناسایی و پیشگیری های لازم از سوی تمامی اعضاء به عمل آید.

رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات شورای مدیریت هماهنگی بحران استان با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن برخی اتفاقات از جمله شدت نزولات جوی، آمادگی دستگاه های ذیربط را در پایداری شبکه ارتباطی خواستار شد و اظهار کرد: تلاش ما جلوگیری از قطع شبکه ارتباطی در شرایط خاص و بحرانی است.

وی افزود: مدیریت مخابرات منطقه نیز به منظور کاهش قطعی ارتباطات ناشی از قطعی شبکه برق، نسبت به اولویت بندی سایت های فاقد باتری و ارائه به شرکت ارتباطات سیار و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام نماید.

این مقام مسئول، کنترل و کاهش قطعی ارتباط در شرایط بحرانی را موفقیت کارگروه عنوان و تصریح کرد: لازمه این موفقیت همگرایی و همکاری همه مجموعه و رعایت همه پروتکل های تعریف شده است.

در این جلسه همچنین مصوب شد اپراتورهای ارتباطی گزارش لازم در خصوص افت شبکه برق استان را به تفکیک مسیر، جمع بندی و به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش نمایند.

نظر شما