شناسهٔ خبر: 43479797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار یزد خبر داد:

دهم آبان ماه آخرین مهلت تکمیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن در یزد

یزد- معاون عمرانی استاندار گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن یزد که نسبت به تکمیل مدارک و افتتاح حساب اقدام نکرده‌اند، فقط تا روز ۱۰ آبان برای تکمیل ثبت نام فرصت دارند.

صاحب‌خبر -

محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن استان در مراحل ثبت نامی اول و دوم که تاکنون نسبت به تکمیل مدارک و افتتاح حساب خود اقدام نکرده‌اند، فقط تا روز ۱۰ آبان ماه سال‌جاری فرصت دارند، با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام نمایند و سپس در شهر یزد به دفاتر پیشخوان دولت و در شهرستان‌ها به ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: همچنین متقاضیان ثبت نامی در مرحله سوم (ثبت نام از طریق پیامک)، تا پایان روز ۲۰ آبان ماه فرصت دارند، مدارک خود را در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری کنند و برای طی مراحل بعدی در شهر یزد به دفاتر پیشخوان دولت و در شهرستان‌ها به ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه نمایند.

صادقیان عنوان کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام همه متقاضیان و انجام مراحل اتصال متقاضیان به پروژه‌های شروع شده، این مهلت قابل تمدید نبوده و متقاضیانی که در تاریخ اعلام شده مراجعه نکنند، از سامانه طرح اقدام ملی مسکن حذف خواهند شد.

نظر شما