شناسهٔ خبر: 43479768 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سلیمی با اشاره به صحبت‌های وزیر امور خزانه‌داری آمریکا:

محور مقاومت در مقابل مستکبران جهان می‌ایستد/ عادی‌سازی روابط با اسرائیل هیچ تاثیری در معادلات منطقه‌ای ندارد

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جریان مقاومت به ویژه ایران هیچگاه در مقابل زورگویان کوتاه نمی‌آید و امارات و بحرین نیز باید بدانند که هیچ گاه در معادلات منطقه‌ای نمی توانند نقشی را ایفا کنند.

صاحب‌خبر -

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به صحبت‌های منوچین، وزیر امور خزانه‌داری آمریکا مبنی بر اینکه «توافق امارات و اسرائیل به مقابله با ایران کمک می‌کند» اشاره کرد و گفت: عادی‌سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی هیچ تاثیری در معادلات سیاسی منطقه ندارند؛ البته ناگفته نماند که روابط این کشورها با رژیم صهیونیستی مسبوق به سابقه بوده، اما در حال حاضر آشکار کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: سردمداران و شیوخ امارات و بحرین باید شرمسار باشند که به سمت دشمن جهان اسلام دست دوستی و مودت دراز کردند تا بتوانند توطئه‌هایی را علیه کشورهای مسلمان به کار گیرند ؛ قطعا اگر این‌ها بویی از اسلام و مسلمانی  برده بودند چنین اقدام قبیحی را انجام نمی‌دادند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و حکام امارات و بحرین متوجه هستند که چنین اقدامی باعث افول و سقوط آنها خواهد شد؛ بنابراین مسلمانان از ترفندها و توطئه‌های این کشورها آگاه هستند و بدون شک موج مردمی در منطقه خاورمیانه سرنوشت خود را تعیین خواهند کرد.

سلیمی به سخنان وزیر امور خزانه‌داری آمریکا دررابطه با ایران اشاره و تصریح کرد: صحبت‌های وزیرامور خزانه داری آمریکا و امثالهم از روی استیصال است؛ زیرا محور مقاومت به مسیر خود همچون سابق ادامه خواهد داد و در مقابل یاوه‌گویی و زورگویی‌های مستکبران خواهد ایستاد./

پایان پیام

نظر شما