شناسهٔ خبر: 43479614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان تاکید کرد:

نقش آفرینی دانشگاه‌ها در ارائه راهکارهای علمی و کاربردی برای رفع مشکلات

ابراهیم شریفی

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: شاهد ارتقای کنی و کیفی فعالیت‌های دانشگاه بوده‌ایم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود در نشست صمیمی هئیت رئیسه دانشگاه لرستان با نماینده ولی‌فقیه در لرستان گزارش عملکرد کاری از برخی مهمترین فعالیت‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان را بیان کرد.

وی تصریح کرد: رویکرد کاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، همواره جذب حداکثری و دفع حداقلی بوده است و این رویکرد در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان خاطرنشان کرد: در دانشگاه، توانمندی و ظرفیت بالای هیئت علمی وجود دارد و بایستی بیشتر از گذشته از نقطه نظرات و دیدگاه‌های تخصصی اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و محققان دانشگاه لرستان برای کمک به رفع یا کاهش مشکلات و چالش‌های استان استفاده شود.

حاتمی کن کبود خاطرنشان کرد: در دانشگاه لرستان، خوشبختانه، فعالیت‌های کمی و کیفی به دور از هرگونه حاشیه سازی در جریان است و شاهد ارتقای فعالیت‌های کمی و کیفی در دانشگاه لرستان هستیم.

وی از حرکت کردن در مسیر اهداف تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب، سخن گفت و تأکید کرد: فعالیت دانشگاه‌ها براساس تحقق اهداف مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای هرچه بیشتر علمی ایران اسلامی است.

حاتمی کن کبود بر نقش آفرینی و اثرگذاری هرچه بیشتر دانشگاه‌ها در راه ارائه راهکارهای علمی و کاربردی برای رفع مشکلات به‌ویژه چالش‌های اقتصادی جامعه و تقویت ارتباط بین دانشگاه با بخش‌های اجرایی دولتی و خصوصی تأکید کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان اضافه کرد: خوشخبتانه با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، در حال حاضر، این دانشگاه بیش از ۲۰۰ دانشجوی خارجی (غیرایرانی) دارد که نشان‌دهنده حرکت رو به رشد دانشگاه لرستان در مسیر بین المللی شدن و تقویت دیپلماسی علمی بین المللی است.

انتهای پیام

نظر شما