شناسهٔ خبر: 43478998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تیم ما با برنامه‌ریزی جلو می‌آید

فراهانی: اینکه رحمتی سرمربی شهرخودرو است مسئولیت من را سنگین می‌کند

صاحب‌خبر - میلاد فراهانی  در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال شهرخودرو مشهد، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شانس حضور مجدد در شهرخودرو را پیدا کردم. من در این تیم شرایط خوبی داشتم و می‌خواهم که نتایج خوبی را دوباره همراه با مجموعه شهرخودرو تکرار کنم.
وی در مورد اینکه مهدی رحمتی که خودش دروازه‌بان شهرخودرو بوده حالا سرمربی این تیم است، گفت: اینکه سرمربی من الان کسی است که هم پُستی‌ام بوده و همیشه درون دروازه درخشیده کار و مسئولیتم را سخت‌تر و سنگین‌تر می‌کند اما از جهتی انگیزه می‌دهد و من می‌توانم از تجارب رحمتی استفاده کنم. به نظرم او همانطور که بازیکن موفقی بوده می‌تواند در زمان مربیگری هم خیلی خوب کار کند و قطعاً این را در طول فصل خودتان مشاهده خواهید کرد.
دروازه‌بان تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در پایان در خصوص بازی هفته اول این تیم در لیگ بیستم مقابل ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: اولین بازی در لیگ همیشه بازی سختی خواهد بود و تیم‌ها از هم شناخت کافی ندارند و این باعث می‌شود که اولین بازی هر تیمی آن کیفیتی که باید را نداشته باشد ولی تیم ما با برنامه‌ریزی جلو می‌آید و خداراشکر اولین بازی ما در زمین خودمان است و باید اولین گام را محکم برداریم. ماشین‌سازی هم تیم خوبی است و تغییرات زیادی داشته و مطمئناً با انگیزه زیادی وارد زمین می‌شود ولی همانطور که گفتم ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که گام اول را محکم برداریم و رو به جلو برویم.

نظر شما