شناسهٔ خبر: 43476789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان| نیروهای یگان ویژه با احدی از مخلان نظم و امنیت جامعه تعارف ندارند

گروه استان‌ها- فرمانده یگان ویژه استان کرمان گفت: نیروهای یگان ویژه با احدی از مخلان نظم و امنیت تعارف نداشته و اجازه نمی‌دهد دشمن به اهداف شوم خود برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ نوذر نوذری صبح امروز در مراسم نمایش اقتدار نیروهای یگان ویژه استان کرمان که به مناسبت هفته ناجا با حضور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد اظهار داشت:خروج از زیر بار تحقیر اجانب یکی از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه پلیس برای استقرار ارزش‌ها تلاش می‌کند و با روحیه جهادی در این راه گام بر می‌دارد افزود:نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأسی از سیره حسینی و الهام از آموزه‌های دینی و تحت فرمان ولایت فقیه در اجرای ماموریتهای محوله با از خودگذشتگی فعالیت می‌کند.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند امنیت کشور را خدشه‌دار کرده و با ایجاد فشار اقتصادی و روانی امنیت کشور را با چالش روبه‌رو کند گفت: پلیس در کنار یاوران صادق و امانتدار است و در کنار مردم به آنها خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه یگان ویژه در دفاع مقدس نیز یک واحد فعال و موثر بود ادامه داد: یگان ویژه امروز نیز به صورت شبانه‌روزی آماده است تا با هرگونه خرابکاری در کشور و استان مبارزه کرده و از پلیسهای تخصصی پشتیبانی کند.

نوذری با اشاره به اینکه کارکنان یگان پیرو ولایت و مدافع مردم بوده و با احدی از مخلان نظم و امنیت جامعه تعارف ندارند افزود: با استفاده از آموزش‌های نوین و حرفه‌ای و تجهیزات پیشرفته تلاش می‌کنیم تا دشمن به هیچکدام از اهداف شوم خود در جامعه نرسد.

وی با بیان اینکه امروز عملیات روانی دشمن یک عملیات کم‌هزینه است و باید هوشیارانه از این توطئه دشمن جلوگیری کنیم گفت:مردم را ولی نعمت خود می‌دانیم و اجازه نخواهیم داد دل آنها بلرزد.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان کرمان عنوان کرد:هزار و 420 کلاس آموزشی در شش ماهه ابتدای امسال برگزار شده است و 18 مرحله اعزام در ماموریتهای مختلف داشته‌ایم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی یک الگوی بی‌نظیر برای نیروهای یگان ویژه است که در مسیر ولایت و انقلاب خسته نشویم و در برابر دشمنان نظام اسلام ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/511/ی

برچسب‌ها:

نظر شما