شناسهٔ خبر: 43476139 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مروری بر بازیهای امشب لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ آماده دفاع از قهرمانی

مهرداد میرزایی

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در اولین دیدار آزمون سختی برابر اتلتیکومادرید دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری چند دیدار به پایان خواهد رسید.

گروه A
سالزبورگ - لوکوموتیو مسکو
بایرن مونیخ -  اتلتیکومادرید
 
حساس‌ترین دیدار این گروه در مونیخ برگزار  می‌شود. بایرن مونیخ قهرمان دوره قبل لیگ قهرمانان اروپا در خانه به دیدار اتلتیکومادرید خواهد رفت که دیگو کاستا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ولی لوئیس سوارس می‌تواند جانشین خوبی برای او باشد.

هانس فلیک هنوز یک سال نشده است که هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفته و در این مدت تمام جام ها را مال خود کرده است. حالا بایرن مونیخ برای دفاع از عنوان قهرمانی به چیزی جز برد خانگی فکر نخواهد کرد. البته رفتن تیاگو آلکانتارا و فیلیپ کوتینیو و اضافه شدن سانه مهمترین تغییرات این تیم برای فصل جدید رقابت‌ها بوده است.

گروه B

رئال مادرید - شاختاردونتسک
اینتر- مونشن گلادباخ

شاگردان زین‌الدین زیدان بعد از شکست ابتدای هفته هنوز از شوک بیرون نیامده اند و حالا باید کارشان را در لیگ قهرمانان اروپا شروع کنند. رئال که فصل قبل توسط منچسترسیتی حذف شد می‌خواهد جبران مافات کند و کار چندان سختی برابر شاختار در هفته نخست ندارد.

در دیگر دیدار اینتر بعد از باخت در داربی میلان در اولین دیدار خود با مونشن گلادباخ بازی خواهد کرد. نایب قهرمان فصل قبل لیگ اروپا با هدایت کونته یکی از مدعیان جدی صعود از گروه خود است.

گروه C
منچسترسیتی - پورتو
المپیاکوس - مارسی

شاگردان پپ گواردیولا که فصل قبل توسط لیون فرانسه از لیگ قهرمانان کنار رفتند توانستند در ابتدای هفته با تک گل رحیم استرلینگ آرسنال را شکست دهند و حالا در اولین دیدار با پورتو بازی خواهند داشت. مدافع عنوان قهرمانی لیگ پرتغال فصل جاری را چندان خوب شروع نکرده است و امیدوار است در ادامه در مسیر برد قرار گیرد.

گروه D  

میتیلند- آتالانتا
آژاکس - لیورپول

در یکی دیگر از بازی های این هفته لیورپول در حالی که آلیسون بکر دروازه بان اول خود، فیرجیل فان دایک مدافع هلندی و تیاگو آلکانتارا را در اختیار ندارد، برابر آژاکس هلند قرار خواهد گرفت. محمد صلاح که در جریان تساوی برابر اورتون صدمین گل خود را برای تیمش به ثمر رساند در کنار سادیو مانه و روبرتو فیرمینو امیدها اول گلزنی تیم یورگن کلوپ هستند.

انتهای پیام

نظر شما