شناسهٔ خبر: 43475940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

پیاده روی بسیجیان پایگاه مالک اشتر چلیچه

به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی جمعی از بسیجیان پایگاه مالک اشتر شهر چلیچه با برگزاری پیاده روی، یاد و خاطره شهدای ورزشکار را گرامی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی جمعی از بسیجیان پایگاه مالک اشتر شهر چلیچه با برگزاری پیاده روی عمومی یاد و خاطره شهدای ورزشکار را گرامی داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن علیه السلام شهر جونقان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی به همه ورزشکاران گفت: همانطور که امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تاکید داشته اند ورزش برای جوان امری ضروری و مهم است و به خصوص اینکه بسیجیان ما باید ورزشکار باشند، لذا باید بیشتر به ورزش بپردازیم.

وی گفت: شهدا همچون ستارگان درخشانی هستند که باید سیره و روش زندگی آنها الگویی برای جوانان امروز باشد. در بین این شهدا، شهدای ورزشکاری همچون شهید ابراهیم هادی از محبوبیت خاصی بین جوانان نسل جدید برخوردار هستند و بررسی زندگی بزرگ مردانی همچون شهید هادی می تواند مشوقی باشد برای جذب جوانان به ورزش، بنابراین باید رویکرد ورزش ما نیز به تأسی از الگوهای بزرگ معنوی باشد.

نظر شما