شناسهٔ خبر: 43470258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هندانویچ: خوردن ۸ گل هر دروازه‌بانی را نگران می کند

سمیر هندانوویچ، دروازه بان اینتر می‌گوید که آنها باید در لیگ قهرمانان اروپا سطح بالاتری از خود ارائه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز خواهد شد. با این حال اینتر فردا اولین بازی خود را مقابل تیم آلمانی مونشن گلادباخ برگزار خواهد کرد؛ شاگردان آنتونیو کونته بعد از شکست ابتدای هفته در سری آ مقابل میلان حالا امیدوار هستند که با پیروزی در بازی فردا آن باخت را به فراموشی بسپارند.

 

سمیر هندانوویچ، دروازه بان اینتر در چهار بازی سری آ تاکنون 8 گل دریافت کرده و هنوز نتوانسته دروازه خود را در هیچ مسابقه ای بسته نگه دارد. او پیش از بازی فردای اینتر مقابل مونشن‌گلادباخ گفت: " دریافت هشت گل همیشه یک دروازه‌بان را نگران می‌کند. با این حال گل ها چه برای فاز هجومی و چه دفاعی امر مهمی محسوب می‌شوند. من خیلی نگران این موضوع نیستم چراکه ما بازی هجومی ارائه می دهیم و به همین دلیل خطر نیز افزایش پیدا می‌کند."

 

 

 

 

هندانوویچ درباره تقابل فرداشب مقابل مونشن‌گلادباخ نیز گفت: " طبیعی است که آنها می توانند ما را غافلگیر کنند.  وقت زیادی برای کار در دفاع نداشتیم. باید از اشتباهات خود درس بگیریم و از آنها بهره کافی ببریم.ما باید سطح خود را در لیگ قهرمانان بالا ببریم و همه باید عملکرد بهتری داشته باشند."

نظر شما