شناسهٔ خبر: 43469422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

پروژه صدرا شهرستان بندرگز دهه فجر افتتاح میشود/ میزبانی بندر ترکمن در مسابقات والیبال ساحلی کشوری

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: شهرستان بندرترکمن میزبان مسابقات والیبال ساحلی کشوری در اوایل آبان ماه میباشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: حدود 130 پروژه نیمه تمام استانی، ملی و مربوط به شرکت توسعه اماکن ورزشی در گلستان وجود دارد که اعتبار زیادی برای به پایان رسیدن این پروژه ها نیاز میباشد و از این جهت پیگیری هایی در استانداری و همچنین در سطح کشوری برای دریافت تخصیص های استانی و ملی در حال انجام است.

وی ادامه داد: سالن صدرا بندر گز، سالن تختی بندر ترکمن، چمن مصنوعی کلاله،زمین چمن مصنوعی آق قلا. سالن 6 هزار نفری گرگان و خانه والیبال در شهرستان گنبد کاووس و سالن های روستایی در شهرستان گرگان، کردکوی، علی آباد، رامیان،گالیکش، مراوه تپه و سالن ورزشی نگین شهر ازجمله پروژه های شاخص نیمه تمام استان گلستان می باشد.

وی تاکید کرد: 15 پروژه مهم را به شرط دریافت تخصیص بودجه تا پایان سال افتتاح خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان به برنامه های هفته تربیت بدنی نیز گریزی زد و گفت: 271 برنامه فرهنگی و ورزشی برای این ایام در سراسر استان در نظر گرفته شده است که دیدار با روسای هیئت های ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا، دیدار جامعه ورزشی با استاندار گلستان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در شهرستان های مختلف و ورزش صبحگاهی از اهم این برنامه می باشد و برنامه های دیگری با رعایت الزامات بهداشتی در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: شهرستان بندرترکمن میزبان مسابقات والیبال ساحلی کشوری در اوایل آبان ماه میباشد.

برزمینی تصریح کرد: در سفر اخیری که به همراه معاونت عمرانی استانداری گلستان به تهران داشتیم، پروژه های سطح استان بررسی و تخصیص ها و تصمیمات مهمی در خصوص پروژه های سراسر استان گرفته خواهد شد.

برزمینی خاطرنشان کرد: جهت پیشرفت فیزیکی سالن ورزشی 6 هزار نفری کریم آباد نیز تخصیص هایی در نظر گرفته شده است.

وی به خانه  های روستایی در روستاهای استان نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون 145 خانه ورزش  روستایی افتتاح شده  است و در روستاهایی که دهیاران بتوانند فضایی سرپوشیده ای به مساحت 100 متری را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهند ما خانه ورزش روستایی را افتتاح خواهیم کرد.

برزمینی افزود: با توجه به اینکه چند هیئت ورزشی در استان به صورت سرپرستی اداره میشود تلاش داریم مجمع انتخابات این هیئت ها را نیز برگزارکنیم.

وی به امضای تفاهم نامه بین شهرداری گرگان با فدراسیون ورزش های همگانی در خصوص وارد شدن گرگان به چرخه شهر های فعال اشاره کرد و گفت: تلاش داریم دو شهرستان دیگر استان را نیز به این چرخه وارد کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: از این پس شورای ورزش همگانی استان با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: بیش از 100 مربی برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی معرفی شده اند که حدود 30 نفر این تسهیلات را دریافت کرده اند.

برزمینی همچنین در خصوص ارائه تسهیلات کرونا به مربیان و باشگاه داران افزود: 28 باشگاه و 67 مربی تا کنون تسهیلات کرونا دریافت کرده اند.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما