شناسهٔ خبر: 43467659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله نوری‌همدانی: بعد از این همه خیانت چرا برخی هنوز ‌نگاه به غرب و آمریکا دارند / گرانی ‌مردم را آزار می‌دهد

گروه استان‌ها_ مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئولان به‌جای حاشیه‌سازی وقت خود را صرف حل مشکلات مردم و خدمت کنند، نباید از کلمات وزندگی امامان گزینشی انتخاب کرد و باید جلوی تحریفات گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار با سردار اشتری که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: پلیس در نظام اسلامی با پلیس سایر کشور‌ها متفاوت است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: جایگاه پلیس در جمهوری اسلامی نه‌تنها برای حفظ امنیت جانی، بلکه حافظ فرهنگ و ارزش‌های دینی جامعه هم هست.

وی بیان کرد: امروز کادر درمان با کمترین امکانات ولی با اخلاص مشغول خدمت هستند که من صمیمانه از آن‌ها تشکر می‌کنم و دعاگوی کارد درمان هستم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به مشکلات کشور تصریح کرد: خدمت به مردم باید اولویت کار مسئولین باشد، امروز گرانی و پایین بودن ارزش پول کشور مردم را آزار می‌دهد و مسئولان باید به فکر مردم باشند چراکه بخش عمده مشکلات مربوط به عدم مدیریت است و نباید به تحریم آمریکا ربط داد.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: مسئولان به‌جای حاشیه‌سازی وقت خود را صرف حل مشکلات مردم و خدمت کنند، نباید از کلمات وزندگی امامان گزینشی انتخاب کرد و باید جلوی تحریفات گرفته شود.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه نیروی انتظامی کارنامه درخشانی دارد و در خدمت به مردم موفق است، گفت: نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت بسیار ممتاز است و خدمات بالایی دارد که باید تشکر کنم.

وی ادامه داد: مسئولین باید خدمت به مردم در اولویت کارشان باشد، گرانی و پایین بودن ارزش پول کشور مردم را آزار می‌دهد، مسئولان باید به فکر مردم باشند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: نباید همه مشکلات را به تحریم آمریکا ربط داد چون آن‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی تحریم و ظلم به ملت ایران را داشته‌اند، متأسفانه باز عده‌ای بعدازاین همه خیانت آمریکا و ایادی آن‌ها، نگاه به غرب و آمریکا دارند.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر لزوم حرکت در مسیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری با نگاه صحیح به زندگی اهل‌بیت(ع) و درک درست، این انقلاب و کشور را اداره کردند.

انتهای پیام/452/ ع

نظر شما