شناسهٔ خبر: 43467620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تفاهم‌نامه ساخت ۱۵۰۰ مسکن برای ایثارگران گیلان امضاء شد

گروه استان‌ها- تفاهم‌نامه تامین زمین، ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن و ساماندهی اشتغال ایثارگران گیلان با حضور معاون رئیس جمهور در رشت امضاء شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، تفاهم‌نامه تامین زمین، ساخت مسکن و ساماندهی اشتغال ایثارگران گیلان ظهر امروز با حضور معاون رئیس‌جمهور در جلسه استانداری گیلان امضاء شد و ساخت هزار و 500 مسکن برای جامعه ایثارگری گیلان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در جلسه امضای تفاهم‌نامه مذکور هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس در گیلان را نشانه انقلابی‌ بودن مردم این استان دانست و اظهار داشت: این استان هشت هزار شهید، 22 شهید مدافع حرم و بیش از 25 شهید کادر درمان تقدیم نظام کرد و 23 هزار جانباز دارد.

عبدالله‌ پاکاری با بیان اینکه 4 درصد ایثارگران کشور در استان گیلان هستند که نشان‌دهنده روحیه انقلابی مردم این استان است خاطرنشان کرد: مردم گیلان در دوران دفاع مقدس با وجود فاصله زیاد این استان با مناطق عملیاتی، فداکاری‌های بزرگی از خود به‌نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات جامعه ایثارگری و جانبازان مستلزم کمک و حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها است ابراز داشت: هم‌اکنون طرح جامع ساماندهی و مرمت گلزار شهدای رشت در حال اجرا است البته گلزار شهدای رشت به‌عنوان بزرگترین گلزار شهدای مسقف کشور نیز تلقی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از پرداخت معوقات ایثارگران در ماه‌های اخیر خبر داد و بیان کرد: ارتقاء شغلی ایثارگران، اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری، توجه به موضوع ایثار اجتماعی، ساماندهی یادواره‌های شهدا و سرکشی از 26 هزار خانواده شهدا از جمله اقدامات انجام شده است.

به گزارش تسنیم، در پایان این جلسه، تفاهم‌نامه تامین زمین، ساخت هزار و 500 مسکن و ساماندهی اشتغال ایثارگران گیلان با حضور معاون رئیس جمهور در رشت امضاء شد.

انتهای پیام/612/ ع

نظر شما