شناسهٔ خبر: 43466963 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تاکید مدیرکل سیاسی استانداری تهران بر استمرار فعالیت بیمارستان سپیر

مدیرکل سیاسی استانداری تهران با اشاره به لزوم استمرار فعالیت بیمارستان سپیرگفت: تلاش ما معطوف رفع مشکلات این مجموعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، رضا آقاعلیخانی در جلسه کمیسیون کارگری با اشاره به لزوم فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط شیوع کرونا اظهار داشت: هر چند شیوع کرونا مشکلاتی را بر بخش اقتصادی کشور وارد کرده اما تلاش ما معطوف به استمرار فعالیت واحدهای تولیدی و همچنین حمایت از کارگران بوده است.

وی ادامه داد: لزوم تامین مواد اولیه برای استمرار فعالیت این واحدها ضروری است و باید با همکاری موثر هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود و به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرکل سیاسی استانداری تهران تاکید کرد: کمیسیون کارگری آمادگی دارد تا در هر ساعتی تقاضا برای حضور میدانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی وجود دارد، یا با برگزاری جلسات هماهنگی اقدامات لازم و موثر در این زمینه را پیگیری کند.

آقاعلیخانی سپس با اشاره به لزوم از سر گیری فعالیت بیمارستان سپیر گفت: آنچه حائز اهمیت است فعالیت بیمارستان خیریه سپیر با سابقه ۷۷ ساله می باشد، از این رو مشکلات بدهی و سایر مسائل این مجموعه با همکاری دستگاه های مختلف مرتفع می شود.

نظر شما