شناسهٔ خبر: 43466927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ایران درپی تضییع حقوق جان‌باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی نیست

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه هواپیمایی اوکراین و تضییع حقوق خانواده‌های جانباختگان نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، محسن بهاروند در حاشیه دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی میان ایران و اوکراین با حضور در جمع خانواده‌های جان‌باختگان پرواز PS۷۵۲ هواپیمایی اوکراین، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه هواپیمایی اوکراین و تضییع حقوق خانواده‌های جان‌باختگان نیست.

وی به خانواده‌های قربانیان این سانحه اطمینان داد که دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی و همکاری با همه نهادهای ذیربط تمام ظرفیت‌ها و تلاش خود را جهت پیگیری حقوق قربانیان به کار خواهد بست.

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های بازماندگان و دلجویی از آنان وعده داد، برگزاری نشست میان خانواده‌های جان‌باختگان و مسؤولان قضائی کشور را جهت اطلاع خانواده‌های جان‌باختگان از روند قضائی حادثه و پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالی پیرامون سانحه پیگیری خواهد کرد.

نظر شما