شناسهٔ خبر: 43466539 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان مطرح شد:

"شاد" اولین وشناخته ترین برنامه در آموزش غیر حضوری دانش آموزان گلستانی است

در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان از "شاد" به عنوان اولین وشناخته ترین برنامه در آموزش غیر حضوری دانش آموزان گلستانی نام برده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، چهاردهمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش صبح سه شنبه 29مهر1399 با حضور احسان گوهری راد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر اعضای این شورا  با موضوع  برنامه های معاونت آموزش ابتدایی  در شرایط کرونا در سالن فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه  ضمن گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان و همچنین هفته تربیت بدنی و ورزش ، پیشاپیش آغاز هفته وحدت را تبریک گفت و تاکید نمود که با توجه به تقریب مذاهب در گلستان، آموزش و پرورش استان موظف است این هفته را با شکوه بیشتری برگزار نماید.

وی با اشاره به درپیش رو بودن هفته بسیج دانش آموزی و روزجهانی استکبار ستیزی از برنامه  های متنوع معاونت پرورشی  پیرامون گرامیداشت این مناسبت ها خبر داد.

گوهری راد در خصوص شبکه"شاد" اظهار داشت: شبکه شاد تنها شبکه رسمی آموزش محسوب گردیده وبا تلاش همه دست اندرکاران در جهت رفع مشکلات  و موانع موجود این سامانه جایگاه واقعی خود را دربین معلمین و دانش آموزان و اولیاء آنان پیدا کرده است. وی همچنین  از ایجاد سیستم استانی کنترل و رصد ساعات حضور و امکان گزارش گیری از میزان زمان فعالیت آموزشی معلمان در این سامانه خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته از مدارس استان88درصد کلاس ها به صورت حضوری دایر گردیده ودر کنار آن 63درصد  دانش آموزان کل دوره ها از سامانه "شاد" برای تکمیل آموزش های خود بهره می برند.

سیده هماعقیلی معان آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان در خصوص برنامه های این معاونت در شرایط بحران از رویکرد آموزشی ترکیبی نام برد و اظهار داشت: "شاد" اولین  وشناخته ترین برنامه در آموزش غیر حضوری دانش آموزان گلستانی  است به طوری که 58درصد از دانش آموزان دوره ابتدایی از این سامانه آموزش های مجازی خود را دریافت می دارند.

وی  از آغازطرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان برای 65 درصد باقیمانده نوآموزان پیش دبستانی استان خبر داد.

 

 

 

 

نظر شما