شناسهٔ خبر: 43466128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اجرای طرح کاداستر در سطح ۱۸۵ هزار هکتار از اراضی قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح کاداستر یا حدنگاری در سطح ۱۸۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

فاطمه خمسه در دومین جلسه هماهنگی تثبیت مالکیت اراضی و کاداستر اراضی کشاورزی که به‌صورت ویدئو کنفرانس و در فاز ملی و با حضور روسای سازمان ثبت اسناد و امور اراضی کشور و همچنین روسای جهاد کشاورزی و اداره کل ثبت اسناد استان و مدیران شهرستانی مربوطه تشکیل شد با اشاره به نقش طرح کاداستر در تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی و ساماندهی آن‌ها اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون برای حدود ۱۰ هزار هکتار برنامه‌ریزی برای تثبیت و صدور اسناد کشاورزی برای مالکین انجام شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، بابیان اینکه اجرای طرح کاداستر در شهرستان‌های آبیک، البرز و بوئین‌زهرا در دست اجرا است، افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای شروع نهایی سازی طرح کاداستر اراضی کشاورزی و صدور اسناد مالکیت کشاورزان انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: در این خصوص با هماهنگی و همکاری مؤثر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، سطح قابل‌توجهی از نقشه‌های کاداستر اراضی کشاورزی جهت تثبیت و صدور اسناد کشاورزی نیز در دستور کار است.

انتهای پیام

نظر شما