شناسهٔ خبر: 43466020 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر ساماندهی فضای مجازی

آیت الله مکارم شیرازی آسیب‌های فضای مجازی را بلای جان مردم خواند و گفت: متاسفانه امروز عده‌ای با انتشار مطالب کذب تلاش می کنند تا بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مرجع تقلید امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: شایعه پراکنی و اختلاف افکنی از آسیب‌های فضای مجازی است و حتی علیه خود بنده، بار‌ها مطالب دروغ منتشر کرده اند، اما خوشبختانه مردم ما آگاهند و به این شایعات توجهی نمی‌کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه ممکن است عده‌ای به دلیل تخلفاتی که داشته اند علیه نیروی انتظامی سم پاشی کنند افزود: اقدامات این افراد، بی اثر است و نباید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز محبوب مردم است چراکه بیش از همه با مردم ارتباط دارد و در جامعه خدمات ارائه می‌دهد گفت: نیروی انتظامی پیشگیری را اصلی راهبردی در فعالیت‌های خود قرار دهد ، چراکه با ریشه یابی جرائم و مفاسد می‌توان بسیاری از معضلات اجتماعی را حل کرد.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه ، قم با وجود بزرگترین حوزه علمیه شیعه جهان از اهمیت و جایگاه علمی ممتازی در دنیا برخوردار است گفت : این شهر باید پاکتر از سایر شهر‌ها باشد و وجود برخی مظاهر فساد و آلودگی‌ها زیبنده این شهر نیست.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما