شناسهٔ خبر: 43465294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

۹ میلیارد ریال برای ارائه خدمات ویژه درمانی به مددجویان هزینه شد   

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون برای ارائه انواع خدمات ویژه درمانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان هزینه شده است. 

صاحب‌خبر -

قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هزینه شدن این مبلغ در زمینه هایی شامل پرداخت فرانشیز، پاراکلینیک،  دارو، بستری و حق نگهداری در منزل بوده است. 

وی افزود: کمک به درمان و پیشگیری از شیوع بیماری ‌ها بین مددجویان و رسیدگی به وضعیت بهداشت آنان یکی از اساسی ‌ترین برنامه ‌های  کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی متنوعی در طول سال به مددجویان کمیته امداد این استان ارائه می شود. 

مبشری عنوان کرد: ارائه خدمات ویژه درمانی به مددجویان و بیماران خاص یکی از برنامه‌ های مهم حوزه بهداشت و درمان کمیته امداد امام  خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است. 

وی ابراز داشت: ۵۵ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون برای ارائه ۱۵۷ مورد خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)  کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است. 

مبشری گفت: هم اینک افزون بر یک هزار بیمار خاص زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

وی اظهار داشت: انتظار می رود که مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی با کمک‌ های خود کمیته امداد امام  خمینی (ره) این استان را در زمینه کمک به درمان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران خاص استان یاری دهند. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

نظر شما