شناسهٔ خبر: 43465112 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

جلسه ویژه فدراسیون ووشو با استاد موحدنیا در تهران برگزار شد

رئیس هیات ووشو استان زنجان در این جلسه پیشنهاداتی در خصوص اصلاح شاخص های آنتروپومتریک و اختصاصی تر کردن شاخص های ارزیابی در بخش تالو و ساندا ارائه نمود.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، جلسه ویژه فدراسیون ووشو با استاد موحدنیا در تهران برگزار گردید.
در این نشست که با حضور دکتر صدیقی رئیس فدراسیون، دکتر اوجاقی نایب رئیس و دبیر فدراسیون در محل فدراسیون ووشو برگزار و به بررسی کمیته استعدادیابی و چالش های پیش رو در ایام کرونا و پسا کرونا پرداخته شد.استاد موحدنیا رئیس هیات ووشو استان زنجان در این جلسه پیشنهاداتی در خصوص اصلاح شاخص های آنتروپومتریک و اختصاصی تر کردن شاخص های ارزیابی در بخش تالو و ساندا ارائه نمودند، رئیس سابق کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشو و رئیس انجمن ووشو آموزش و پرورش متدهای جدیدی را جهت انجام فعالیت های به روز کمیته استعدادیابی فدراسیون در بستر مجازی و به صورت غیر حضوری مطرح کردند و با فراهم نمودن شرایط سلامتی دانش آموزان ووشوکار و ارزیابی ساختار قامتی و توده چربی و شاخص پیکر سنجی و ارائه برنامه در بستر غیر حضوری صحبت کردند.
سر مربی سابق تیم ملی ووشو در ادامه در خصوص روش های آموزش و آزمون در بخش تالو و ساندا با استفاده از ابزارها و شیوه های غیر حضوری و حضوری و همچنین نو بودن این شیوه در دنیا صحبت هایی را نمودند.
آقای دکتر صدیقی از بحث های جدید استعدادیابی و شیوه های آموزش و آزمون علمی به شدت استقبال کرده و آمادگی خود را برای حمایت از اجرایی کردن موارد اعلام نمودند
دکتر اوجاقی نایب رئیس فدراسیون نکات فنی و کلیدی در خصوص بحث استعدادیابی و همچنین تشکیل کارگروهی توسط استاد موحدنیا برای برنامه های آموزشی و آزمون ها را بیان کرده و از وضعیت فعلی برخی آزمون های صوری و سطحی در سطح کشور که منجر به پایین آمدن کیفیت ووشو کشور می گردد انتقاداتی را مطرح نمودند. دبیر فدراسیون نیز ضمن تاکید بر ادامه برنامه های ارائه شده جلسه بعدی را به هفته اول آبانماه موکول نمودند.

نظر شما