شناسهٔ خبر: 43464700 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آیا منصوریان در انتخاب مدیرعامل تراکتور نقش داشت؟

محمد علیپور نقش علیرضا منصوریان در انتخاب وی به عنوان مدیرعامل تراکتور را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمد علیپور مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی که به تازگی و بنا بر نظر محمدرضا زنوزی به این پست رسیده است، امروز در یک نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در حال برگزاری است، شرکت کرد و پاسخگوی سوالات بود.


مدیرعامل جدید تبریزی ها در این نشست خبری در پاسخ به سوالی که آیا علیرضا منصوریان سرمربی جدید تراکتور بر روی انتخاب و حضور وی به عنوان مدیرعامل تراکتورسازی تبریز نقش داشته است، پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.


علیپور درباره نقش منصوریان در حضور وی در تبریز گفت: ما قبلا با آقای منصوریان یک فصل کار کردیم و من روی اخلاق و رفتار ایشان شناخت داشتم و هیچ توصیه و نظری با آمدن ایشان ندادم. آقای منصوریان هم هیچ چیزی از من نپرسیدند. البته این یک نگاه مثبت است و ممکن بود اگر کس دیگری جای من بود، آقای منصوریان موفق نشوند و عکس این موضوع نیز صادق است.


وی ادامه داد: در یکی از صحبت هایی که با آقای زنوزی داشتم، ایشان از آقای منصوریان اسم برد. من به دلیل کسالت مادرم نتوانستم خیلی در جلسات شرکت کنم ولی بنا بر صحبت های آقای زنوزی در جریان بودم که منصوریان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم بود و سپس ایشان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدند.

 

نظر شما