شناسهٔ خبر: 43463976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش ؛

از خانواده شهدای حرم، دهقانی نیا و سیفی تجلیل شد

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش از خانواده شهدای حرم، دهقانی نیا و سیفی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای ورزشکار از خانواده شهدای ورزشکارمدافع حرم به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان، سازمان بسبج ورزشکاران، امور ایثارگران و هیات قایقرانی استان اردبیل در محل اداره کل و با حضور مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل تجلیل شد.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در آئین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم گفت: ما مدیون خون شهدای مدافع حرم و قدر دان ارزشهای معنوی خانواده های این شهدا هستیم.
انوشیروانی افزود: این شهدای عزیز بودند که با اهدای جان خود از حرم حضرت زینب و اهل بیت عصمت و طهارت در راستای حفظ نظام و خاک و میهن اسلامی دفاع کردند و این قداست و ارزش خانواده شهدا باید حفظ و برای نسلهای آینده و جوانان ما در همه ی عرصه های علمی ، فرهنگی و ورزشی الگو شود.
او اضافه کرد: شهدای ما توانستند با از خود گذشتگی و جان فشانی خود آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند و همچون نگینی بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می درخشند و ما نیز در هر زمان باید به این شهدا افتخار بکنیم.
در پایان این تجلیل از سربازان وظیفه که در نمایشگاه رزمی فرهنگی هفته دفاع مقدس حضور داشتند از طرف سازمان بسیج ورزشکاران تجلیل بعمل آمد.

نظر شما