شناسهٔ خبر: 43462927 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

شبکه استانی افلاک یک سرمایه عظیم فرهنگی در استان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از شبکه استانی افلاک به عنوان یک محبت و جلوه مهم و بزرگ فرهنگی در استان یاد کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان ، علی رضا نخعی در دیدار با سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان با تقدیر از نقش اثرگذار و همکاری بسیار مطلوب رسانه‌ای این دستگاه با آموزش و پرورش لرستان گفت: نگاه دقیق ، همه جانبه نگر و کارشناسانه مسئولین صدا و سیمای مرکز لرستان در حوزه آموزش و پرورش همواره منجر به تولید برنامه های کیفی و اثر گذار مرتبط با دستگاه تعلیم و تربیت شده است .

وی به شرایط آموزش در ایام کرونا اشاره کرد و گفت :

آموزش و پرورش آتیه و آینده این سرزمین می باشد و چنانچه بخش‌های مختلف این نهاد را یاری نرسانند خسران و ضرر آن متوجه فرزندان این کشور است .


نخعی مسئله سوادآموزی را افتخار جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت :

مهم‌ترین شاخص و جلوه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان همین باسواد کردن بی سوادان در جامعه بوده است که لازم است با روش‌های نوین رسانه‌ای نسبت به سوادآموزی تلویزیونی نیز بیش از پیش گام برداریم .


 آرش احمدی سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان نیز از برنامه‌ریزی برای تولید گزارش های مرتبط با حوزه آموزش پیش دبستانی و دبستان در برنامه های روتین کودک و نوجوان و هم چنین حضور کارشناسان آموزش و پرورش در برنامه های صدا و سیما خبر داد و گفت :

در شبکه استانی افلاک تاکنون برنامه ها و گزارشات کیفی در خصوص معرفی معلمان و دانش آموزان نخبه و توانمند تولید شده است و در برنامه‌های تخصصی نیز نقدهایی که با نگاه مشفقانه ،  منصفانه و مطالبه گرانه اجتماعی بوده اند ، انعکاس داده شده است .

 

در پایان این دیدار از تلاش‌های انجام گرفته مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان در حوزه سواد آموزی تقدیر شد .

 

نظر شما