شناسهٔ خبر: 43457311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمرینات تیم والیبال آذرباتری ارومیه پس از تست مجدد کرونا آغاز می‌شود

سرپرست باشگاه آذرباتری ارومیه گفت: تمرینات این تیم برای ادامه حضور در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، پس از دریافت نتیجه تست امروز بازیکنان از سر گرفته خواهدشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سالار پاسبانی سرپرست باشگاه آذرباتری ارومیه اظهار کرد: در آخرین تست دریافتی، ۱۷ نمونه مثبت کرونا در تیم داشتیم که برای بررسی دوباره وضعیت، امروز تست دوم از همه اعضای تیم گرفته می‌شود.

پاسبانی اضافه کرد: جواب تست، طی روز‌های آینده به باشگاه اعلام و تمرینات تیم برای حضور دوباره در لیگ برتر والیبال بر اساس نتیجه دریافتی از سر گرفته می‌شود.

سرپرست باشگاه آذرباتری ارومیه در خصوص پیشنهاد این تیم به سازمان لیگ بیان کرد: پیشنهاد ما برگزاری لیگ برتر به صورت متمرکز در ۲ گروه و ۲ شهر است.

پاسبانی اظهار کرد: البته به نظر می‌آید تصمیم سازمان لیگ ادامه مسابقات تا پایان نیم‌فصل به شکل کنونی و از نیم فصل دوم به شکل متمرکز باشد.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال و بعد از تعطیلی ۲ هفته‌ای لیگ، رییس فدراسیون والیبال، ۳ روش مختلف پیشنهادی را برای ادامه دور برگشت و مرحله نهایی لیگ برتر مردان به باشگاه‌ها اعلام کرده است.

انتهای پیام/ن م

نظر شما