شناسهٔ خبر: 43456770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس هشت هزار بسته حمایتی در جنوب کرمان توزیع می‌کند

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: هشت هزار و ۹۰ بسته حمایتی و معیشتی به ارزش ۱۹ میلیارد ریال در دومین روز از هفته ناجا به مناطق شرق و جنوب استان ارسال شده که در بین مردم ساکن مناطق محروم توزیع خواهد شد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سردار "عبدالرضا ناظری" در آئین آغاز طرح مردم یاری در جنوب و شرق استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: در قالب سومین رزمایش همدلی مومنانه بیش از هشت هزار و ۹۰ بسته حمایتی و معیشتی به ارزش ۱۹ میلیارد ریال به شرق و جنوب استان کرمان ارسال و در بین مردم ساکن مناطق محروم توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: این اقلام شامل بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی، ۲ هزار و ۵۴۲ بسته تحصیلی، بیش از هزار دست پوشاک گرم و چهار هزار بسته لوازم  بهداشتی و سایر لوازم مورد نیاز زندگی است.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اقتدار توام با رافت سرلوحه کار ناجا است، خاطرنشان کرد: رزمایش همدلی مومنانه نشان از رافت، عطوفت و مهربانی، رحمت اسلامی و مواسات است.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: متصور بود بعد از تعطیلی ایام ابتدایی شیوع کرونا، گره هایی به وجود بیاید که با فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی مومنانه گشوده شد و افتخار داریم امروز سومین مرحله رزمایش را در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی برگزار می کنیم.

سردار ناظری تصریح کرد: همانطور که نیروی انتظامی در اجرای ماموریت های خود مقتدرانه عمل کرده و با همه اراذل و اوباش، اشرار و قاچاقچیانی که در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد می کنند، برخورد می کند، از سوی دیگر رافت اسلامی را برای مردم و به ویژه ساکنان مناطق محروم استان کرمان در دستور کار دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای رزمایش همدلی مومنانه در سه بخش بیان کرد: نخستین حوزه امداد، بهداشت و درمان است که با توجه به شعار امسال هفته ناجا مبنی بر "با هم برای امنیت و سلامت" اجرا خواهد شد و با همکاری سازمان های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، معاونت بهداد، سپاه و بهزیستی اقداماتی در حوزه بهداشت و درمان انجام خواهد شد.

سردار ناظری افزود: همکاران ما در معاونت بهداد نیروی انتظامی در استان همراه با دیگر مراکز درمانی نیروهای مسلح در استان کرمان به مناطق محروم اعزام می شوند و ویزیت رایگان، توزیع دارو، درمان بیماران و انجام اعمال جراحی محدود را خواهند داشت.

وی اظهار کرد: دومین محور رزمایش جمع آوری کمک های مردمی توسط خیران امنیت ساز، جامعه خیرین پلیس در استان کرمان، کمیته امداد و همکاران ما در نیروی انتظامی استان است که در زمینه مشارکت نیروهای انتظامی در کشور رتبه دوم را داریم و باید دیار "حاج قاسم سلیمانی" همین روحیه را داشته باشد و نیروی انتظامی در کنار اقتدار، رافت و محبت را به محرومان داشته باشند.

وی افزود: بخش سوم رزمایش مربوط به فعالیت جهادی است و امسال برای نخستین بار نیروی انتظامی استان کرمان در قالب گروه های جهادی ورود کرده تا بخش کوچکی از آلام مردم در مناطق محروم را تسکین بدهد.

نظر شما