شناسهٔ خبر: 43456676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بهره‌برداری از ۲۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی

۲۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین در نیمه نخست سال ۹۹ پس از تکمیل عملیات ساختمانی و نصب ماشین‌آلات و انجام تولید به بهره‌برداری رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: با آغاز به کار و بهره برداری از این واحدهای تولیدی برای ۷۴۴ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی شده است. سرمایه‌گذاری در این واحدهای تولیدی یک هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال بوده است.

حمیدرضا خانپور گفت: ماسک، بسته‌بندی گاز صنعتی، تخت مکانیکی، دکور و مصنوعات چوبی، قالب کاشی و سرامیک، برانکارد، ظروف کریستالی، آجر نسوز و ورق‌های چوبی از تولیدات واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی قزوین در این مدت بوده است. در کنار بهره‌برداری از ۲۰ واحد تولیدی، در نیمه اول امسال ۲۳ واحد تولیدی راکد و تعطیل هم احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: نزدیک به ۴۰۰ واحد تولیدی با حدود ۱۱ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین در دولت یازدهم و دوازدهم به مرحله بهره برداری رسیده‌اند که حدود ۴۰ درصد واحدهای بهره برداری شده تولیدی در شهرک‌های صنعتی این استان را شامل می‌شوند.

خانپور با بیان اینکه با ساخت و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی در دست اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین میزان اشتغالزایی مستقیم در این نقاط به بیش از ۵۰ هزار نفر افزایش می‌یابد، افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن که کاهش تولید و سرمایه گذاری در کشور را نشانه گرفته‌اند، طی سال‌های اخیر شاهد رشد سرمایه گذاری صنعتی در استان قزوین بوده‌ایم.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

برچسب‌ها:

نظر شما