شناسهٔ خبر: 43455539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

استقلالی‌ها بازهم جلوی مجلس تجمع کردند

تلاش‌های نافرجام خلیل‌زاده، فکری و مظلومی

استقلالی‌ها که متوجه شده بودند هواداران‌شان دوباره قصد تجمع جلوی مجلس را دارند، از یک‌شنبه شب تلاش‌هایی را شروع کردند تا این تجمع انجام نشود اما به هر حال تلاش‌هایشان بی‌ثمر ماند.

صاحب‌خبر -

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ یک‌شنبه شب مظلومی و فکری مصاحبه‌هایی انجام دادند که کاملاً مشخص بود سفارشی است. آنها صراحتاً گفته بودند عده‌ای که فراخوان می‌دهند قصد ضربه زدن به استقلال را دارند در حالی که ما مشکل خاصی نداریم! (این در حالی است که استقلال مشکلات عدیده‌ای دارد که هنوز حل نشده است)
مشخص بود که وزارت ورزش هم در این مصاحبه‌ها نقش دارد و به نظر می‌رسید که مصاحبه‌های سرمربی و سرپرست استقلال به خواست آنها انجام شده است.
اسماعیل‌ خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال هم اعلام کرد صبح دوشنبه خبر خوشی به هواداران می‌دهد (یعنی درست زمان تجمع). خبر خوش او این بود که ۲۰۰ هزار دلار از مطالبات شفر پرداخت شده و به زودی مشکلش حل می‌شود.
ختم کلام اینکه با وجود همه این مصاحبه‌ها و خبرهای خوش، هواداران استقلال جلوی مجلس تجمع کردند. حرف آنها این بود که چرا استقلال مدیرعامل ثابت ندارد و چرا پنجره‌های نقل و انتقالاتی هنوز بسته است. ضمن اینکه تکلیف امثال دیاباته، میلیچ و علی کریمی هم حداقل تا عصر دیروز مشخص نشده بود.

نظر شما