شناسهٔ خبر: 43455239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۶۰ هزار پرس غذای گرم در مساجد مراغه توزیع شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: در ۲ ماه گذشته حدود ۶۰ هزار پرس غذای گرم از محل موقوفات در مساجد این شهرستان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام  مطهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه  گفت: ۶۰ هزار پرس غذای گرم  در قالب طرح شمیم حسینی در مساجد و هیئت‎های مذهبی این شهرستان تهیه و توزیع شده است.

او گفت: همچنین در این طرح، حدود سه هزار بسته حمایتی و معیشتی در بین اقشار نیازمند از محل درآمد موقوفات و حمایت خیران آماده سازی و توزیع شد.

حجت الاسلام مطهری افزود: توزیع اقلام بهداشتی از جمله اقداماتی است که در ایام کرونایی با همکاری هیئت‎ امنای مساجد و اماکن متبرکه و مذهبی انجام شده است.

او با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی نیز گفت: در این طرح ۱۳۸ بسته لوازم التحریر و کیف به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت این شهرستان از محل نیت واقفان اهدا شد.

او افزود: کمک مالی به فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی و قرآنی و نیز حمایت از دانش آموزان، دانشجویان و نیازمندان نیز از جمله اقدامات و رویکرد‌های اداره اوقاف این شهرستان از محل موقوفات و بقاع متبرکه بوده است.

مطهری با اشاره به سرمایه گذاری در موقوفات این شهرستان گفت: تاکنون ۱۵ رقبه موقوفات برای سرمایه گذاری به کارگروه سرمایه گذاری این شهرستان معرفی شده است.

او گفت: همچنین در راستای کمک به موقوفات، در ۶ ماه گذشته، حدود ۲۵۰ میلیون تومان به مساجد از محل موقوفات و اعتبارات دولتی کمک شده است.

او افزود: در حال حاضر ۴۶ رقبه از موقوفات این شهرستان از جمله ۲۲ مدرسه، چهار مرکز بهداشتی، بیمارستان سینا و برخی از ساختمان ادارات این شهرستان و  پارک های بانوان  آقالار، ملت و کودک موقوفه هستند.

انتهای پیام/ک

نظر شما