شناسهٔ خبر: 43454770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

کیفیت ساخت طرح ملی مسکن استاندارد و مطابق با ضوابط ساخت مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: کیفیت ساخت طرح ملی مسکن استاندارد و مطابق با ضوابط و مقررات ساخت مسکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از عملیات اجرایی طرح ملی مسکن شهرستان اردبیل که به همراه مسعود امامی فرماندار شهرستان انجام گرفت در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص این طرح ملی در استان اردبیل افزود: کیفیت ساخت طرح ملی مسکن استاندارد و مطابق با ضوابط و مقررات ساخت مسکن بوده و زمین رایگان در تمام شهرستان ها به این موضوع اختصاص یافته است.

وی خواستار تسهیل روند عملیات اجرایی طرح ملی مسکن شد و گفت: ۱۳ هزار نفر در طرح ملی مسکن دراستان اردبیل ثبت نام کرده‌اند که ازاین تعداد ۹هزار نفر واجد شرایط بوده و برنامه ما اختصاص مسکن در قالب این طرح به ۱۱هزار نفر است.

اقدامات راه و شهرسازی استان اردبیل در طرح ملی مسکن قابل قدردانی است

مسعود امامی فرماندار شهرستان اردبیل نیز در این بازدید افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی۵۴۰ واحد طرح ملی مسکن در شهرستان اردبیل آغاز شده  و با پیشرفت خوبی در حال  اجرا است.

مسعود امامی‌یگانه با اشاره به اینکه از ماه بعد نیز عملیات اجرایی ۲هزار واحد طرح ملی مسکن در اردبیل آغاز می‌شود، گفت: مکان‌یابی و کیفیت اجرای ساخت  طرح ملی مسکن در اردبیل مطلوب بوده و اقدامات راه و شهرسازی در این زمینه قابل قدردانی است.

وی طرح ملی مسکن را طرح بسیار خوبی برای خانه‌دارشدن خانواده‌های واجد شرایط و نیازمند عنوان کرد و افزود: این طرح می‌تواند در راستای حل مشکل مسکن به ویژه برای جوانان موثر واقع شود.

نظر شما