شناسهٔ خبر: 43454710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کونگ فوکاران گیلانی در مسابقات اوسیما قهرمانی کشور حضور یافتند

رشت - ایرنا - کونگ فو کاران گیلانی در مسابقات مجازی اوسیما( دفاع شخصی کونگ فو) قهرمانی کشور شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها به صورت مجازی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می شود که کونگ فوکاران استان گیلان در هر دو بخش دختران و پسران در این رقابت ها شرکت دارند.

مجید مهروانی افزود: هستی پاسباز، زینب نوروزی و محدثه حسنی کونگ فوکاران گیلانی هستند که در رقابت های اوسیما که همان دفاع شخصی کونگ فو است، شرکت دارند که امیدواریم بتوانند در این دوره از رقابتها بدرخشند.

وی ادامه داد: همچنین آریا اسمعیلی ، امیرعلی عادلی و ابوالفضل طبری دیگر کونگ فوکاران استان گیلان در بخش پسران در رقابت های اوسیما مجازی قهرمانی کشور در رده های سنی نونهالان و نوجوانان شرکت دارند.

وی بیان کرد: رقابت های اوسیما مجازی قهرمانی کشور در فرم های ابداعی ، تعادلی ، دوچوب و نانچکو تک و جفت برگزار می شود که ورزشکاران شرکت کننده باید فیلم های اجرای خود را به فدراسیون گونگ فو ارسال کنند تا این فیلم ها توسط داوران بررسی و در نهایت نفرات برتر هر بخش اعلام شود.

مهروانی خاطرنشان کرد: فیلم های کونگ فوکاران گیلانی نیز روز های سی ام مهر و سوم آبان ماه به فدراسیون کونگ فو ارسال خواهد شد و پس از آن از سوی فدراسیون نتایج شرکت کنندگان اعلام می شود که امید است هر ۶ کونگ فو کار گیلانی بتوانند مقام های شایسته ای را کسب کنند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان در خاتمه اشاره کرد: کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور،  کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.   

نظر شما