شناسهٔ خبر: 43454459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد:

روشنایی خیابان‌های بالای شهر و پایین شهر با یکدیگر تفاوتی ندارد

زینب شکوهی

روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد گفت: همه روشنایی های سطح شهر براساس ضوابط وزارت نیرو است و به هیچ عنوان روشنایی خیابان‌های شمال شهر با خیابان‌های جنوب و حاشیه شهر متفاوت نیستند.

صاحب‌خبر -

علیرضا کاشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حدودا ۷ هزار کیلومتر در مشهد، شبکه روشنایی معابر داریم. تعداد لامپ روشنایی که در مشهد نصب است بیش از ۲۷۰ هزار لامپ است.

وی ادامه داد: ۱۵ گروه روشنایی معابر داریم که در سطح شهر مشهد برابر جدول زمان‌بندی که تعیین می‌شود نسبت به اصلاح و تامین روشنایی معابر اقدام می‌کنند که شهر را روشن نگه داریم. ضوابطی که برای ما تعیین می‌کنند، ضوابطی هستند که از سوی وزارت نیرو به ما الحاق می‌شود، در این ضوابط دقیقا تعیین شده است که خیابان‌های اصلی، بلوارهای اصلی، خیابان‌های فرعی و کوچه‌های فرعی با چه ملاک و اندازه و اصطلاحا با چه لوکس نوری تامین می‌شود.

کاشی در خصوص تفاوت خیابان‌های فرعی و اصلی گفت:  یک کوچه با عرض ۱۰ متر با یک بزرگراه مثل شهید کلانتری در بحث تامین نور خیلی با یک دیگر متفاوت هستند. در تمامی کوچه‌های فرعی از لامپ های کم مصرف استفاده شده، ما در تامین برق مردم و استفاده از انرژی الکتریکی در بحث مدیریت مصرف و حفظ سرمایه ملی وظیفه داریم، همانطور که به مردم توصیه میکنیم، باید خودمان این مسئله را رعایت کنیم.

وی اشاره کرد: در کوچه‌های فرعی از لامپ های کم مصرف استفاده می‌شود و در خیابان‌های اصلی و بلوارهای اصلی بنابر حجم ترددی که اتفاق می‌افتد از لامپ‌های پر نورتری استفاده می‌شود همه این روشنایی‌ها براساس ضوابطی است که وزارت نیرو برای ما تعیین می‌کند، قرار نیست کوچه‌ای را مثل روز روشن کنیم، برای ما هیچ فرقی نمی‌کند که آن کوچه یا خیابان در قسمت شمال شهر باشد یا قسمت جنوب و حاشیه شهر باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد افزود: مردم اگر مشاهده می‌کنند که لامپی سوخته و یا خاموش است، اولین کاری که انجام می‌دهند این است که با ۱۲۱ تماس بگیرند، سامانه ۱۲۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو است و تمامی اتفاقات و روشنی معابر  که در سطح شهر اتفاق می‌افتد از طریق تماس با سامانه هوشمند و تحت نظارت ۱۲۱ و ضبط تمامی مکالمه‌ها، کمتر از ۷۲ ساعت نسبت به رفع مشکل اقدام می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما