شناسهٔ خبر: 43454343 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

دو ستاره جدایی‌طلب پرسپولیس ماندنی شدند

شجاع امروز در باشگاه، بشار هفته آینده

طبق شنیده‌ها بشار برای اینکه راهش را با سرخ‌ها ادامه دهد 2 شرط مهم دارد که یکی از آنها اجازه جدایی باشگاه بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیاست و دیگری هم به موارد مالی مربوط می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان»، شاگردان یحیی گل‌محمدی این روزها تمرینات خودشان را به‌صورت روزانه زیرنظر کادرفنی انجام می‌دهند اما هنوز جدیت کامل به این تمرینات راه پیدا نکرده و دلیل اصلی آن غیبت بازیکنان ملی‌پوش این تیم و همچنین غیبت 2 خارجی سرخ‌پوش است که هرکدام بنابر دلایلی در ایران حضور ندارند. گل‌محمدی اما این امید را دارد که طی یکی دو روز آینده مشکل شاگردانش به‌صورت کامل برطرف شود و او از اواخر این هفته بتواند تیمش را برای شروع تمرینات بدنسازی به‌صورت تمام و کمال در اختیار داشته باشد.

 شجاع به باشگاه نرفت

وضعیت شجاع خلیل‌زاده به علامت سوال اصلی هواداران پرسپولیس تبدیل شده و با اینکه همه از توافق این بازیکن با باشگاه حرف می‌زنند اما کسی نمی‌داند وقتی همه‌چیز مهیای عقد قرارداد است دلیل تعلل برای اضافه شدن متمم جدید به قرارداد این بازیکن چیست. در این خصوص یک منبع موثق در باشگاه به «فرهیختگان» خبر داد که قرار بر این بوده که شجاع به‌همراه مدیربرنامه‌هایش دیروز به باشگاه برود تا جلسه نهایی را برای امضای قرارداد برگزار کند اما این اتفاق رخ نداده و شجاع با آوردن برخی بهانه‌ها حضورش در باشگاه را به تعویق انداخته است.

البته با توجه به جلسه مدیران پرسپولیس در مجلس شورای اسلامی آنها هم بدشان نمی‌آمد که این جلسه به روزی دیگر موکول شود تا بتوانند با آرامش بیشتری با این بازیکن سرکش پای میز مذاکره بنشینند.

 امروز نهایی می‌شود

اصرار یحیی به باشگاه برای روشن کردن وضعیت بازیکنان ناراضی باعث شده باشگاه برای کشاندن نفراتی مثل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و رسن به باشگاه بیشتر تلاش کند و با توجه به اهمیتی که خلیل‌زاده برای هواداران سرخ دارد، این بازیکن در اولویت مدیران پرسپولیس قرار گرفته است. شنیده می‌شود که شجاع امروز به‌همراه مدیربرنامه‌هایش به باشگاه می‌رود تا با رغبتی، عضو هیات‌مدیره و مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پای میز مذاکره بنشیند و درصورت توافق با امضای متمم جدید خود را به مربیان تیم معرفی کند. طرفین تقریبا در مذاکرات تلفنی به توافقات اولیه دست یافته‌اند و احتمالا کار امضای قرارداد چندان طولانی نخواهد شد.

 بشار آخر هفته می‌آید و دو شرط دارد

یکی دیگر از بازیکنانی که تا آستانه جدایی از پرسپولیس پیش رفت اما درنهایت به‌دلیل شرایطی که قراردادش داشت نتوانست از جمع سرخ‌ها جدا شود و باید راهش را با این تیم ادامه دهد، بشار رسن عراقی است که با پیشنهاد هنگفتی از سوی القطر مواجه شد و هرچه تلاش کرد به‌صورت توافقی از جمع سرخ‌ها جدا شود اما این اتفاق رخ نداد. منابع نزدیک به باشگاه بر این باورند که ماندن بشار در پرسپولیس قطعی است و او آخر همین هفته مرخصی‌اش به پایان می‌رسد و باید به تهران سفر کند تا خود را برای بازی‌های فصل جدید آماده کند.

ماندن بشار اما به همین سادگی‌ها که همه درخصوص آن صحبت می‌کنند، نیست و به نظر می‌رسد باید قبل از حضور در تمرینات با مدیران باشگاه جلسه‌ای را برگزار و به برخی توافقات لازم دست پیدا کند.

طبق شنیده‌ها بشار برای اینکه راهش را با سرخ‌ها ادامه دهد 2 شرط مهم دارد که یکی از آنها اجازه جدایی باشگاه بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیاست و دیگری هم به موارد مالی مربوط می‌شود. با توجه به اینکه او می‌توانست از القطر برای یک فصل حدود یک میلیون و 300 هزار دلار دریافت کند، از سرخ‌ها خواسته کمی از لحاظ مالی قراردادش را افزایش دهند تا با روحیه‌ای بهتر کارش را در این تیم ادامه دهد.

* نویسنده: آرش محمدی، روزنامه‌نگار

نظر شما